Zorbeltuss
Hero
- Joined
- 7 Nov 2012
- Messages
- 1,105
Jag är ganska säker på att mitt modem är trasigt, när jag pingar modemet får jag ofta 30% loss rate och jag måste ofta stänga av det i flera timmar för att kunna få kontakt med internet. Support however tycker att det inte är något fel på det när de skickar felsökning till modemet sägger det nämligen inget dåligt.
Extra info, eventuella switchar och övriga datorer har visat att de ofta tycker att kabeln inte är i när de är kopplade till modemet.
Hur gör jag mig mest övertygande om att något är fel och att modemet måste bytas?
Edit: jag är också på oerhört dåligt humör så håll dig från att göra dig lustig över det här ok?
/Luna Lovegood
Extra info, eventuella switchar och övriga datorer har visat att de ofta tycker att kabeln inte är i när de är kopplade till modemet.
Hur gör jag mig mest övertygande om att något är fel och att modemet måste bytas?
Edit: jag är också på oerhört dåligt humör så håll dig från att göra dig lustig över det här ok?
/Luna Lovegood