Ape of Wrath
DOWN WE GO
Det!Radioaktiv said:Ingen har något jobbigt litet djur man inte själv valt att skaffa.
Fast rätt mysig var hon, hundskrället, men ack vad tid hon tog.
Det!Radioaktiv said:Ingen har något jobbigt litet djur man inte själv valt att skaffa.
Hehe tur att jag blev förlåten då, beklagar att det tagit slut!BMOC said:Men vafan skulle du skriva det där för?!
Det var ju typ exakt ganska precis vad jag inte ville höra!
Nåja, du är förlåten
Dragonborn said:Ja nu har jag läst en del inlägg om att det är bra att vara singel. Men här kommer ett som är con förhållande hehe. En förde med att vara i. Ett förhållande är att man vet att oavsett om ma är arg ledsen orolig så har ma en partner som kan hjälpa en genom all problem som livet kastar åt ens håll.
Skriv saker som är relevanta för tråden, inte dess raka motsats.4. Skräpa inte ner trådar. Om du vill korrigera eller peka ut vad du anser vara ett misstag eller felslut i ett inlägg så är det förstås helt okej; men om du har problem med diskussionens grundläggande förutsättningar och hellre såg att ämnet inte diskuterades alls – strunta i den. Påpeka inte för alla inblandade att det är slöseri med tid att diskutera ämnet, för om de höll med dig skulle de inte diskutera saken till att börja med.
Läste faktiskt hel enkle fel i start inlägget och trodde ts ville ha både för och nackdelar angåande att vara i ett förhållande eller att inte vara det. Så hemskt mkt om ursekt till ts för detta!Svarte faraonen said:Dragonborn said:Ja nu har jag läst en del inlägg om att det är bra att vara singel. Men här kommer ett som är con förhållande hehe. En förde med att vara i. Ett förhållande är att man vet att oavsett om ma är arg ledsen orolig så har ma en partner som kan hjälpa en genom all problem som livet kastar åt ens håll.Skriv saker som är relevanta för tråden, inte dess raka motsats.4. Skräpa inte ner trådar. Om du vill korrigera eller peka ut vad du anser vara ett misstag eller felslut i ett inlägg så är det förstås helt okej; men om du har problem med diskussionens grundläggande förutsättningar och hellre såg att ämnet inte diskuterades alls – strunta i den. Påpeka inte för alla inblandade att det är slöseri med tid att diskutera ämnet, för om de höll med dig skulle de inte diskutera saken till att börja med.
Tack!gizmo said:Det som gäller är att se slutet som en ny chans hellre än ett svart hål av förtvivlan.
Jag tycker du ska ta ett djupt andetag och kliva ut i en ny dag och känner dig stark.
Heh, här är tvärtommannen: Jag gillar mig själv mindre just för att jag inte är i ett förhållande (och aldrig har varit det); enter en enorm hög av depressions-inducerande mindervärdeskomplex och ensamhetsångest.Du får lite andra argument från mig. Jag är nog mer inne på kranks spår. Självutveckling.
Jag brukar gilla mig själv mindre när jag är i ett förhållande. Men märker det bara efteråt. Osäkerhet, ångest, anpassning, mer ångest om det nu är tillräckligt, mer anpassning, paranoia, kontrollbehov, få partnern att anpassa sig, mer paranoia, mer anpassning...
Jag blir mindre och mindre jag, och mer och mer en reaktion på någon annan.
Kan man väl visst det? jag har tre roommates just nu och jag kan göra allt det där precis när jag vill, jag ser inte varför det automatiskt skulle bli annorlunda om jag hade sex med sagda roommates.Jag är en person som uppskattar möjligheten att städa när JAG känner för det, laga mat när JAG är hungrig och duscha klockan två på natten.
Alla det här sakerna kan man inte göra om man bor med någon.