Petter42 said:
alltså kika snabbt på ALLA trådar och sedan bevaka de man finner intressanta.
Och du tror att ALLA trådar får plats nere till höger på skärmen?
[/quote]
Tror du missförstod lite där. Det jag menade var att ALLA trådar passerar "senaste diskussioner"-modulen, men det är inte säkert att senaste inlägg håller kvar en tråd särskilt länge. Med "senaste diskussioner" ser man iaf alla trådar passera och kan rensa fram de man vill följa. Som någon sa har "senaste inlägg" ofta bara info en eller ett par timmar bakåt. Tjugo inlägg motverkade det, men om man då utnyttjar funktionen för att följa trådar blir "senaste inlägg" något utdaterat. "Senaste diskussioner" fyller dock fortfarande en funktion då den lättare kan utnyttjas för att hitta nya trådar att följa
Mina förslag var alltså helt och hållet användbara om man faktiskt följer trådar med funktionen för det. Gör man det inte är dom kanske inte särskilt användbara.
Om jag bara kikar nu t.ex. så ser jag i "senaste diskussioner" att en tråd som heter "Speltest EON eller andra tunga spel" har startats, men den syns inte till i senaste inlägg, trots att tråden bara är två-tre timmar gammal("senaste diskussioner" verkar sträcka sig 14h bakåt just nu).
Med allt detta sagt så var det här bara smärre preferenser från min sida. Om det slutar någon annan stans gör det mig inte särskilt mycket(som sagt finns ju funktionen kvar, om än på ett annat ställe. Så endast smärre lathet står i min väg!)