Nekromanti Förslag: tärningsgraemlins

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Meh?! ...

Jag gjorde ju tärningar och mailade till Olle.

Och så gör du många fler tärningar … :gremfrown:

Jaja, mina är snyggare i alla fall. :gremsmirk:

Gardener

Champion
Mail?

Jag har inte fått nåt mail, skulle du kunna skcika om dom? Annars så kan jag splitta upp den där bilden och använde dem.

Ackerfors

Alas, your rapids!
Re: Meh?! ...

Tja, det är du som borde göra dem. Dels eftersom du gör dem snyggare och dels för att det står det under ditt namn på redaktörssidan... Så det så. Men då får du allt ta och klämma fram sex tärningar till i en annan färg. Ha! :gremsmile:

Johan K

Gammal & dryg
Kul idé !

Well, på nått sätt så känsn det ju som dessa t6:or hör hema här. Det här är ju trotts allt ett rollspelsforum juh.. :gremgrin:
Så att man har lite tärningar som graemlings är ju bara bra, minst sagt..
Idéen & utförandet av alla förslagen är en klar :t6r-6:-poängare

seinet

Swashbuckler
Neutrala tärningar?

Riktigt snygga tärningar, gillar 3D-effekten på dem.

Som jag ser det så är de röda tärningarna lite "offensiva" tärningar medan de blå är lite mer defensiva. Är det tärningsinflation ifall man lägger till neutrala, vita, tärningar?

/Seinet Wintermute - Nu saknas bara funktionen [random:blå/röd] (alt. blue/red) för att slumpa fram ett, antingen röd eller blå, tärningsresultat.

Dante

Staff member
En komplett tärningsuppsättning ...

Nu har jag fixat en uppsättning platonska kroppar och en T10:a.

De kanske är lite för små för att man tydligt ska kunna se skillnad på dem. I så fall är det bara att jag gör ett gäng som är lite större.

Dante

Staff member
Re: En komplett tärningsuppsättning ...

Har mailen kommit fram den här gången?

Jag fixar större tärningar vid tillfälle. Nu måste jag dock ägna mig lite åt riktigt arbete (dvs. sånt som min arbetsgivare betalar mig för).

De här kanske kan läggas upp så länge, tills de stora är klara?

Troberg

Sinister eater
Fler tärningar

Här kommer Tpi och T7, i rött och blått.

Ackerfors

Alas, your rapids!
Snygga!

Och betydligt bättre än mina som var fula, otydliga och ja... Obra, helt enkelt. Det blir ju lite bättre om någon som faktiskt kan fixa saker gör det. :gremsmile:

Gardener

Champion
Re: Snygga!

Har nu bytt ut bilderna, om ni inte ser dem än betyder det att de gamla ligger kvar i er browsers cache/temporära internetfiler. Rensar ni detta och laddar om sidan bör ni se Dantes nya snygga tärningar.

Krille

Super Moderator
Jösses...

När jag föreslog det här så hade jag inte förväntat mig så mycket mer än "ok, lägger på todo-listan" eller "visst, fixar du tärningsbilder så...". Nu, två dagar senare, så har Yassi, Gardener och Dante sett till att vi har alla tärningar och två färger T6 att välja på, plus en hel hög med glada tillrop och kul varianter. Snart kommer väl någon och föreslår FUDGE-tärningar också...

Ehm, i vilket fall som helst, tack för insatsen, tack för responsen och tack för tärningarna.