Nekromanti Förslag till artikel i Codex

DanielSchenström

Swashbuckler
Re: Eller....

Fansinen brukar man hitta nämnda i tidningar som Rubicon. Sverox och Codex där de oftast finns i egna spalter med korta omdömen.

Skuggvarg

Hero
Re: Eller....

Okej, det finns säkert många olika benämningar som tolkas på många olika sätt. När jag säger att jag är emot fanzin menar jag inte att jag vill ha bort dem, men jag skulle mer än gärna byta ut alla fanzin mot en hederlig tidning.

/Skuggvarg

Don Kennetho

Warrior
Re: Psykolog (OT)

<blockquote><font size=1>Svar till:</font><hr>

Arvidos, skulle vilja bli psykolog.. Men det är väääärsta intagningspoängerna till dom linjerna.. Suck.

<hr></blockquote>

Gör högskoleprovet och ge dig fanken på att klara det. Det var så jag kom in.

Skuggvarg

Hero
Apropå högskoleprovet...(OT!)

Jag fick 1.3 första gången jag gjorde det. Blev förvånad (positivt). Hade dock ingen användning för provet då. Fick användning senare, men tyckte resultatet var för gammalt. Gjorde om provet och fick 1.7. Blev nöjd, kom in på en intressant kurs, förstörde alltihop, sökte en kurs till, pluggade inte ens, blev besviken på högskole/universitetssystemet och mig själv, fortsatte vara arbetslös. Typ.
Men vad jag egentligen tänkte fråga var: Vad hade du på högskoleprovet? Jag var själv intresserad av att läsa till psykolog, men det fanns inget sånt program här, bara enstaka kurser.

/Skuggvarg

Skuggvarg

Hero
Lägesrapport

Jag kan nu meddela att det inte blir någon rollspelsmakarartikel i Codex, troligtvis beroende på att läsarskaran nu är ganska breddad, jämfört med tidigare Codex. Däremot blir det brädspelsrecensioner, ganska många, troligen, som ett stående inslag. Det beror på hur kul det känns att recensera spelen. Så det kan ni se fram emot.

/Spelvarg