Nekromanti Förslag!

Darkside

Veteran
Ett förslag på Forumens system:
(ska inte gnata eller tjata)
Men if ni har varit inne på fantasyklubbens forum så har de följande system:
Senaste forum som blir skrivet i kommer längst upp!

Azagthoth

Myrmidon
Inte aktuellt. Dels för att väldigt många inte besöker alla forum, dels för att det skulle bli kaos med alla forum som flyttades upp och ned...

Å andra sidan så kanske du menar själva trådarna i forumen, det går att ställa in via kontrollpanelen.

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Beröm!

(lite NTIT... men jag tänkte att ni behövde det...)

Jag tänkte hur som helst bara berömma er för att ni har undvikit det vanliga kaoset, som du nämnde, på detta forum. På de flesta forum jag har stött på kan man inte ens ställa in om man vill ha trådad eller platt visning - urrk (dä ska va trådat)... och ännu värre är det när man inte kan ställa in om trådarna ska sorteras efter datum eller senaste svar (vilket enligt min smak absolut ska vara efter datum).

Så, beröm till er redaktörer och då speciellt Gardener i åtanke som har valt att använda "visning efter datum" - till och med grundinställt! Riktigt bra! Man vet alltid var trådarna finns och får inte ens nästan huvudvärk av att försöka hitta dem.

Dessutom är detta det skönaste internetforum jag har besökt. Så det enda sättet att slippa mig är att banna mig *harr-harr* (<--- det där skulle likna ett jultomte-skratt)!

Och dessutom, när jag ändå är inne på beröm här, så ska jag även passa på att berömma Gardener för att ha fixat inläggsbetygsättningens förinställning till 3 stjärnor istället för 1. Praktisk, duglig och enkel lösning!

Nice, helt enkelt!

(och jag undvek de gula gubbarna som du hatar så hemskt mycket med just dig i åtanke! Men det var väldigt svårt...)

Rickard

Urverk speldesign
"Å andra sidan så kanske du menar själva trådarna i forumen, det går att ställa in via kontrollpanelen."
Hur då? Är det i "Förvald sorterings ordning" (observera särskrivningen)? Hur funkar Stigande och Fallande inlägg? Jag lyckades då inte lista ut det..

/[color:\\"green\\"]Han[/color] som skickade ett PM till [color:\\"blue\\"]Ymir[/color] om det, men han hann att koppla ner sig

Azagthoth

Myrmidon
Jag vet faktiskt inte hur man gör, det skulle aldrig falla mig in att använda dylik teknik. Men Gardener har tidigare sagt att det går och jag tror honom...

Skuggvarg

Hero
Re: Beröm!

dä ska va trådat
Jodå, klart det ska vara trådad visning. Det är bara synd att det inte synd några trådar mellan inläggen. I jäfligt långa diskussioner kan det ibland vara ruskigt svårt att spåra ett inlägg upp till dess ursprungsinlägg.

/Skuggvarg - saknar trådar och undrar för övrigt undrar vad det är för fel med de gula gubbarna? :gremgrin: