Beröm!
(lite NTIT... men jag tänkte att ni behövde det...)
Jag tänkte hur som helst bara berömma er för att ni har undvikit det vanliga kaoset, som du nämnde, på detta forum. På de flesta forum jag har stött på kan man inte ens ställa in om man vill ha trådad eller platt visning - urrk (dä ska va trådat)... och ännu värre är det när man inte kan ställa in om trådarna ska sorteras efter datum eller senaste svar (vilket enligt min smak absolut ska vara efter datum).
Så, beröm till er redaktörer och då speciellt Gardener i åtanke som har valt att använda "visning efter datum" - till och med grundinställt! Riktigt bra! Man vet alltid var trådarna finns och får inte ens nästan huvudvärk av att försöka hitta dem.
Dessutom är detta det skönaste internetforum jag har besökt. Så det enda sättet att slippa mig är att banna mig *harr-harr* (<--- det där skulle likna ett jultomte-skratt)!
Och dessutom, när jag ändå är inne på beröm här, så ska jag även passa på att berömma Gardener för att ha fixat inläggsbetygsättningens förinställning till 3 stjärnor istället för 1. Praktisk, duglig och enkel lösning!
Nice, helt enkelt!
(och jag undvek de gula gubbarna som du hatar så hemskt mycket med just dig i åtanke! Men det var väldigt svårt...)