Laowai said:Alltså, om jag inte har missat något vitalt kommer vi vara rätt jämna i direkt strid God.
Laowai said:Seriöst, ser du hur mkt stryk Thagrim tål? ^^
/me älskar att spela karaktärer som är helt omöjliga att ha ihjäl
Recca said:Jag tänker vara en smygare som smyger med båge. Men jag stör mig på att krigarna börjar med utrustning som är mycket mycket mycket mer värd än tjuvarna. Vad är jag för dålig tjuv egentligen? Jag har en slunga och stenar. Krigaren har världens rustning. Hur funkar den logiken? Borde inte jag ha råd att köpa en båge iaf? Eller ett armborst? Va!? Va!?
God45 said:Laowai said:Seriöst, ser du hur mkt stryk Thagrim tål? ^^
Båda våra karaktärer är vandrande stridsvagnarDe andra får fixa allt annat, vi dödar folk och står framför gruppen så att inget når dem.
Laowai said:God45 said:Laowai said:Seriöst, ser du hur mkt stryk Thagrim tål? ^^
Båda våra karaktärer är vandrande stridsvagnarDe andra får fixa allt annat, vi dödar folk och står framför gruppen så att inget når dem.
Haha! Åh, det skulle vara rätt skoj ifall båda våra karaktärer när de möts synar varandra, och inte ens bemödar sig att dra vapen.
"You. Your fighting style. Steel slug style right?"
*nod*
"There is no point in us crossing blades. The only thing that is going to get hurt is the edges of our swords, and fuck if i'm going to waste an hour sharpening it because of some orc."
"Likewise elfakyn. We shall settle the matter of who is the strongest by other means. Later."
Recca said:Jag tänker vara en smygare som smyger med båge. Men jag stör mig på att krigarna börjar med utrustning som är mycket mycket mycket mer värd än tjuvarna. Vad är jag för dålig tjuv egentligen? Jag har en slunga och stenar. Krigaren har världens rustning. Hur funkar den logiken? Borde inte jag ha råd att köpa en båge iaf? Eller ett armborst? Va!? Va!?
Mårten said:Ok, kommer nog inte orka läsa med allt ni skriver i sådan takt, men slänger in en fråga
Magiker, skada någon hade svårighetsgrad motståndarens fysik.... så alltså våra två monster är immuna mot magi?![]()
Men vi ska väl inte slåss mot varandra?Mårten said:Saker att skapa:
dvärg krigarenotis: ingen ide med två monster
magikernotis: monstrena är immuna
... hmm... får vänta på regelboken som är beställd![]()
Mårten said:Ok, kommer nog inte orka läsa med allt ni skriver i sådan takt, men slänger in en fråga
Magiker, skada någon hade svårighetsgrad motståndarens fysik.... så alltså våra två monster är immuna mot magi?![]()
Laowai said:Mårten said:Ok, kommer nog inte orka läsa med allt ni skriver i sådan takt, men slänger in en fråga
Thagrim vrålar på magin så att den dissiperar och blir till skit!
God45 said:Laowai said:Mårten said:Ok, kommer nog inte orka läsa med allt ni skriver i sådan takt, men slänger in en fråga
Och mitt överlägsna alviska blod gör mig immun mot era fjutiga dödlig trollkonsterFörutom fuskiga tanke magier
![]()
Laowai said:God45 said:Laowai said:Mårten said:Ok, kommer nog inte orka läsa med allt ni skriver i sådan takt, men slänger in en fråga
Och mitt överlägsna alviska blod gör mig immun mot era fjutiga dödlig trollkonsterFörutom fuskiga tanke magier
![]()
Thagrim och Werner sitter och surar över en öl och muttrar manligt om att det är bögigt med trollkonster
God45 said:Laowai said:God45 said:Thagrim vrålar på magin så att den dissiperar och blir till skit!
![]()
Thagrim och Werner sitter och surar över en öl och muttrar manligt om att det är bögigt med trollkonster