Recca said:
Laowai said:
Werner skulle ju ha vetat om det, men han bestämde ju att det var bättre om han inte gjorde det, så det rann ju liksom ut i sanden.
Och jag tror att det är bättre för gruppsammanhållningen att Werner inte känner igen mig som orchen som våldtog hans fosterdotters mamma och infekterade henne med sjukdomen "halvorchrapebaby"
Ja, det är kanske magstarkt. Men nu har ju ni blivit så nära polare så ni kan lika gärna skriva in att ni har samma föräldrar och är enäggstvillingar...
Jag vill ju också ha relationer. *Cries.*
Men alltså, låt Thagrim vara hennes farsa. Det är väl bara kul. Sen lär det väl ha varit en rapebaby, men han kanske snubblade över henne senare i livet och bara "Dig ska vi allt göra krigare av"
Eller hennes mamma kanske var slav åt Thagrims legosoldagförband, vilket förklarar varför han blivit med ungen i slutändan. Mamman dog vid födseln, och Thagrim åkte på att ta hand om snorungen, för att de kanske är monster, men orcher tar hand om sina yngel.
Han lär inte ha varit en loving and caring farsa heller. Men han kanske har lärt henne det han känner att hon förtjänar