Ja, vilket kommer vara perfektLaowai said:Alltså, om jag inte har missat något vitalt kommer vi vara rätt jämna i direkt strid God.
Båda våra karaktärer är vandrande stridsvagnar De andra får fixa allt annat, vi dödar folk och står framför gruppen så att inget når dem.Laowai said:Seriöst, ser du hur mkt stryk Thagrim tål? ^^
/me älskar att spela karaktärer som är helt omöjliga att ha ihjäl
Du kan få mitt armborst. Jag bär ändå bara runt på det som ett tredje backup vapen.Recca said:Jag tänker vara en smygare som smyger med båge. Men jag stör mig på att krigarna börjar med utrustning som är mycket mycket mycket mer värd än tjuvarna. Vad är jag för dålig tjuv egentligen? Jag har en slunga och stenar. Krigaren har världens rustning. Hur funkar den logiken? Borde inte jag ha råd att köpa en båge iaf? Eller ett armborst? Va!? Va!?
Haha! Åh, det skulle vara rätt skoj ifall båda våra karaktärer när de möts synar varandra, och inte ens bemödar sig att dra vapen.God45 said:Båda våra karaktärer är vandrande stridsvagnar De andra får fixa allt annat, vi dödar folk och står framför gruppen så att inget når dem.Laowai said:Seriöst, ser du hur mkt stryk Thagrim tål? ^^
Det här är nu det officiella sättet vi möttes på. Vi ska visa för den andra att vi är bäst och det är meningslöst att slås eftersom det kommer ta en hel dag och sedan vinner den som får back-up först. Så vi slåss tillsammans för att visa att vi är bättre än den andre.Laowai said:Haha! Åh, det skulle vara rätt skoj ifall båda våra karaktärer när de möts synar varandra, och inte ens bemödar sig att dra vapen.God45 said:Båda våra karaktärer är vandrande stridsvagnar De andra får fixa allt annat, vi dödar folk och står framför gruppen så att inget når dem.Laowai said:Seriöst, ser du hur mkt stryk Thagrim tål? ^^
"You. Your fighting style. Steel slug style right?"
*nod*
"There is no point in us crossing blades. The only thing that is going to get hurt is the edges of our swords, and fuck if i'm going to waste an hour sharpening it because of some orc."
"Likewise elfakyn. We shall settle the matter of who is the strongest by other means. Later."
Rent logiskt sett vore enstenslunga rätt lätt att improvisera ihop, och ett armoborst borde du i alla fall ha råd med,Recca said:Jag tänker vara en smygare som smyger med båge. Men jag stör mig på att krigarna börjar med utrustning som är mycket mycket mycket mer värd än tjuvarna. Vad är jag för dålig tjuv egentligen? Jag har en slunga och stenar. Krigaren har världens rustning. Hur funkar den logiken? Borde inte jag ha råd att köpa en båge iaf? Eller ett armborst? Va!? Va!?
Mårten said:Ok, kommer nog inte orka läsa med allt ni skriver i sådan takt, men slänger in en fråga
Magiker, skada någon hade svårighetsgrad motståndarens fysik.... så alltså våra två monster är immuna mot magi?
Men vi ska väl inte slåss mot varandra?Mårten said:Saker att skapa:
dvärg krigarenotis: ingen ide med två monster
magikernotis: monstrena är immuna
... hmm... får vänta på regelboken som är beställd
"Vill du påverka någon annan person på något sätt så är svårighetsgraden prsonens närvaro (eventuellt modifierad av spelledaren beroende på situation, det är till exempel lättare att få någon att berätta en hemlighet än det är att få samma person att döda en vän, eller falla i sömn."Mårten said:Ok, kommer nog inte orka läsa med allt ni skriver i sådan takt, men slänger in en fråga
Magiker, skada någon hade svårighetsgrad motståndarens fysik.... så alltså våra två monster är immuna mot magi?
Och mitt överlägsna alviska blod gör mig immun mot era fjutiga dödlig trollkonster Förutom fuskiga tanke magierLaowai said:Mårten said:Ok, kommer nog inte orka läsa med allt ni skriver i sådan takt, men slänger in en fråga
Thagrim vrålar på magin så att den dissiperar och blir till skit!
Thagrim och Werner sitter och surar över en öl och muttrar manligt om att det är bögigt med trollkonsterGod45 said:Och mitt överlägsna alviska blod gör mig immun mot era fjutiga dödlig trollkonster Förutom fuskiga tanke magierLaowai said:Mårten said:Ok, kommer nog inte orka läsa med allt ni skriver i sådan takt, men slänger in en fråga
Riktigt bögigt! Alla trollkarlar har ju klänningar på sig!Laowai said:Thagrim och Werner sitter och surar över en öl och muttrar manligt om att det är bögigt med trollkonsterGod45 said:Och mitt överlägsna alviska blod gör mig immun mot era fjutiga dödlig trollkonster Förutom fuskiga tanke magierLaowai said:Mårten said:Ok, kommer nog inte orka läsa med allt ni skriver i sådan takt, men slänger in en fråga
Riktigt bögigt! Alla trollkarlar har ju klänningar på sig! [/quote]God45 said:Thagrim och Werner sitter och surar över en öl och muttrar manligt om att det är bögigt med trollkonsterLaowai said:Och mitt överlägsna alviska blod gör mig immun mot era fjutiga dödlig trollkonster Förutom fuskiga tanke magierGod45 said:Thagrim vrålar på magin så att den dissiperar och blir till skit!