Sen åker de och tar en pizza på kupolen och lyssnar på Sator & sladdar med PV:n.Poseur said:Dalmål är vad bondemilisen som spöar invasionsmakter talar.
Sic transit gloria Fantasy kampanj....
//EvilSpook
Sen åker de och tar en pizza på kupolen och lyssnar på Sator & sladdar med PV:n.Poseur said:Dalmål är vad bondemilisen som spöar invasionsmakter talar.
Bah! Hjälten Beowulf var ju frånn götarnas rike, och då är det ju naturligtvis Västra Götalands då det var här landets vagga stog.. =^_^=Catboots said:Dalmål är givetvis hjältarnas språk. Något annat vore ju helt otänkbart.
Visa delar utav dalarnas kultur kan jag inte stödja.Sen åker de och tar en pizza på kupolen och lyssnar på Sator & sladdar med PV:n.
Jag har aldrig läst Simarillion.Arfert said:Alverna i Silmarillion är j inte så lite arroganta, och högmodiga, till exempel.Ubereil said:Intressant, jag har alltid sett alver som högkulturella Bhuddister, typ. Dom är inte arroganta, dom är bara bättre, så att aäga. Och det är väl inte så konstigt, med tanke på ålderskillnaden så är även dom älsta av människor som barn jämfört med genomsnittsalven.
Übereil