Krille
Super Moderator
Vem är Lars Stenberg? Och varför ringer han mig klockan 9 på en lördagsmorgon när jag knappt ens är vaken?
En bonnläpp!Lars Stenberg
Telnr. 0500-410119
Öm Norra Nolgården 2, 541 93 SKÖVDE
Nog för att det är läbbigt med bönder, men att skälva var väl att ta i.Ugglo said:Jag googlade på hans namn och Skälvde också
Jamen då är det ju inget konstigt.En bonnläpp!
Jag har varit med om något liknande då olika människor, en sådär var tredje månad eller så, i flera år nu ringt till mig och frågat efter en Andreas Berntsson. Det kan inte röra sig om samma människor som ringer om och om igen med tanke på att de alla säger "Jaså, då ber jag om ursäkt för att jag störde" när jag försäkrar att någon sådan minsann inte finns här, utan det måste tillkomma nya hela tiden. Nästa gång det sker ska jag ordentligt fråga ut personen om vem Andreas Berntsson egentligen är för filurJag är mer fundersam på vem Torgny är. Inte för att han ringt mig utan för att hälften av alla som ringer frågar efter honom...
UnderbartJavisst, men han sitter på dass och sjunger sjömansvisor", "Bord klockan sju? Javisst, ni får bord tre!" och "Nej, och kommer han hit så jagar vi honom med hund!".