Vitulv
Årets spelledare 2011 och 2013
Ja, varför skulle jag annars posta det?chrull said:Jag tar för givet att platsen för detta rum är i Solna och din nya lägenhet?
Haha, ja väldigt najs, men jag tänkte, i samma stil, "Precis såhär tycker amerikaner att 'fantasy' ser ut"Sapient said:Ja, snyggt gjort och många timmars arbete - även om mina associationer nog gick mer till en gillestuga från 70-talet än en krog från 1200-talet.
Amerikaner? Jag tycker också att det ser fantasy ut.Jarl said:Haha, ja väldigt najs, men jag tänkte, i samma stil, "Precis såhär tycker amerikaner att 'fantasy' ser ut"Sapient said:Ja, snyggt gjort och många timmars arbete - även om mina associationer nog gick mer till en gillestuga från 70-talet än en krog från 1200-talet.
Håller helt med, fantasy ska förböveln inte vara på rikt, det är ju ingen jäkla medeltid vi snackar omVitulv said:Amerikaner? Jag tycker också att det ser fantasy ut.Jarl said:Haha, ja väldigt najs, men jag tänkte, i samma stil, "Precis såhär tycker amerikaner att 'fantasy' ser ut"Sapient said:Ja, snyggt gjort och många timmars arbete - även om mina associationer nog gick mer till en gillestuga från 70-talet än en krog från 1200-talet.
Exakt! Nog för att han som byggde det trodde att det var medeltid, men det här är ju mycket häftigare!Hans E Magnusson said:Håller helt med, fantasy ska förböveln inte vara på rikt, det är ju ingen jäkla medeltid vi snackar omVitulv said:Amerikaner? Jag tycker också att det ser fantasy ut.Jarl said:Haha, ja väldigt najs, men jag tänkte, i samma stil, "Precis såhär tycker amerikaner att 'fantasy' ser ut"Sapient said:Ja, snyggt gjort och många timmars arbete - även om mina associationer nog gick mer till en gillestuga från 70-talet än en krog från 1200-talet.
Haha! Klockrent!Sapient said:Fast blev jag inbjuden att spela i en så extremt fantasy-anpassad miljö, undrar jag om jag inte skulle få tvångstankar att föreslå: "Nä hörni, vad sägs om att spela Traveller istället?"
Eksem said:"To each his own" heter det ju, men Hans E och Vitulv är mina idoler så jag tycker som de gör.
Meh.Vitulv said:
Världens.Magnus Seter said:Fuck, jag lurar ingen. "Nerdgasm" är väl ordet. Fan när bilden på bordet med plattan av och en hel dungeon under visades då var jag bara shit lixom och my god och sånt.
Fan va coolt. Nina säger att jag kan bygga ett sånt.
/m
Jag har funderat på det här med spelrum och hur de skulle se ut för andra genrer.Robert Jonsson said:Till skillnad från övriga tråden är jag inte så imponerad alls. Alltså, det är okej och så, men fantasy är inte min grej och det uppfyller inte de saker som jag skulle vilja ha för att praktiskt underlätta spel. Med andra ord, det är inte fult men det tilltalar inte mig. Jag är fel målgrupp for this kind of awesome helt enkelt.