Impetigo
Ärkebiskop
Jodå, du får läsa tillbaka så ser du. Jag har inte använt slägga som vissa andra utan mer en liten mejsel för att få fram min poäng. Andra gröna lär nog ha plockat upp hur jag menar och kan gå i god för det. Annars har jag ju smulat kod för att bekräfta längre fram.Du kan ju börja du. För det har du ju inte gjort.
De som vet de vet, även de som inte vet kan ju veta utan att veta att de vet som sagt.
Fler släggor ger ulvarna onödig info så vi arbetar bäst med antydningar än så länge.
De flesta tror väl 2-3 ulvar, om vi förutsätter det betyder det 2-3 bybor som ännu inte bekräftat sin grönhet. Redan nu har vi förkrossande goda odds att vinna men jag tycker att det vore bättre om en eller ett par bybor till vaknade upp och grönade sig innan vi avslöjar vårt knep.
Det är märkligt att @Octagonal skriver att han har gröna spelare men sen inte så mycket som en vink för att signalera att han vet. Kan du ge oss en vink om du vet, @Octagonal ? Annars är jag nöjd med att rösta ut Octa denna runda (för om han inte vet så ljuger han ju när han säger att han har gröna spelare).