ceruleanfive
Bläckfisk
Vi har ockuperat ett bord längst in.
Ojdå, slutadde det dåligt, alltså?Bra initially, bra folk, bra häng. Tack ska ni ha!
Till vänster ser jag Gabrielle, Franz och den evige 28-åringen. Får man fråga vilka som syns till höger?
Bakom kameran: Dante. Som säkert bara fotar för att slippa vara med på bild själv.Till vänster chrull, franz, gabrielle, elric och orvar (de två sista ej wrnu). Till höger bunny, anth, stövelkatten.
Stövelkatten borde jag ha känt ingen. Honom har jag ju träffat i verkligheten och även spelat rollspel med (om jag nu inte misstar mig).Till vänster chrull, franz, gabrielle, elric och orvar (de två sista ej wrnu). Till höger bunny, anth, stövelkatten.
Det är förvirrande många Lukas/Lucas på forumet – jag var iaf den av oss som var med igår.Sedan saknas ytterligare 2 personer på fotot.
Lukas och Arrikir
Om det kan vara till någon tröst kan jag meddela att jag inte heller kände igen honom direkt på fotot, men jag är å andra sidan dålig på ansikten också.Stövelkatten borde jag ha känt ingen. Honom har jag ju träffat i verkligheten och även spelat rollspel med (om jag nu inte misstar mig).
Orvar blev förbannad över att ingen på plats gillade Nirvana2002 så slagsmål utbrötOjdå, slutadde det dåligt, alltså?