ceruleanfive
Bläckfisk
Negativt här.
Vi aktiva Eskilstuna-medlemmar brukar ha regelbunden forumswhisky. (Det är bara jag, tror jag.)Hur ser underlag för forumsöl ut för andra städer?
Jag skulle gärna träffa (o)likasinnade i Muppsala!Hur ser underlag för forumsöl ut för andra städer?
Jag hoppas dra ihop något på sfboks fik i Göborg när det öppnar igen i februari.Hur ser underlag för forumsöl ut för andra städer?
Säljer de öl i fiket på SFbok?Jag hoppas dra ihop något på sfboks fik i Göborg när det öppnar igen i februari.
Jag tror bästa sättet att ta reda på det är att starta en tråd om forumöl i just din stad och se hur många som nappar.Hur ser underlag för forumsöl ut för andra städer?
Vet inte ens om det finns några övriga forumiter ifrån min stad men det känns ju som att det skulle finnas goda möjligheter att få till en forumöl i GBG då det känns som det finns en hyffsat hög koncentration av forumiter därHur ser underlag för forumsöl ut för andra städer?
Jag och @zonk träffades i Lund en gång (han bor där, jag jobbar där), och lekte med tanken på att hålla något där. I hopp om att lura med några malmöiter också då.Hur ser underlag för forumsöl ut för andra städer?
Låter nästan onödigt vettigt. Så det kan jag göra när det blivit lite lugnare på Pandemi/vaccpass/konspirationsfronten. Tills vidare försöker jag slänga upp en poll, så kanske fler i andra städer också får tummen ur.Jag tror bästa sättet att ta reda på det är att starta en tråd om forumöl i just din stad och se hur många som nappar.
Jag skulle komma på en forumöl i Uppsala, om så bara för att diskutera ditt användande av M i stadens namn.Jag skulle gärna träffa (o)likasinnade i Muppsala!
Nah, senaste var 2019, 2020 blev inte av pga yttre omständigheter. Jag brukar styra upp en forumöl inför Lincon då Linköpingsfolket är dåliga på det.Vi hade ett forumöl i Linköping före ett LinCon rätt nyligen. Säkert 2008 eller så.
Du har också styrt upp till Wexcon minst en gång. Den som hölls före pandemin kom du och jag och ingen annan till. Vi väntade påNah, senaste var 2019, 2020 blev inte av pga yttre omständigheter. Jag brukar styra upp en forumöl inför Lincon då Linköpingsfolket är dåliga på det.
Stämmer, tror jag har styrt upp tre stycken i Växjö.Du har också styrt upp till Wexcon minst en gång. Den som hölls före pandemin kom du och jag och ingen annan till. Vi väntade påGodot@DeBracy , men han kom aldrig, jag drack för mycket öl och blev tvungen att gå hem och lägga mig.
*Kikar in och ler lite* Vilken över normalbegåvad typ var det egentligen som kom på den idén?Målsättningen är att få till en stående forumöl den tredje fredagen varje månad.
Det kommer från Folkungatiden.*Kikar in och ler lite* Vilken över normalbegåvad typ var det egentligen som kom på den idén?
Och även mitt var negativt.Oj! Krya på dig Dante. Har beställt hemtest för att vara på säkra sidan.
Jo. Jag vet. Det var jag.Det kommer från Folkungatiden.
Tanken var att försöka lägga det helgen innan löning,
för då var det dels lättare att boka biblioteket,
och för att syftet med forumsölen var att man skulle prata och umgås med andra forumiter - vilket är lättare om folk inte har råd att supa sig stupfulla.