Nekromanti Forumfest?

Balderk

Swashbuckler
Re: Vårt sökande är över!

Ja! En klar vinnare! Orchiskan och tyskan bara måste vare besläktade med varandra!

Bra gjort Bobby!

/Balderk

Balderk

Swashbuckler
Re: Forumfest på GothCon? [ANT]

Ja, det skulle ju funka... Det lär väl att gå att få tag på en lokal där... Men man få se till att det inte är något spelpass när det är forumfest... Blir kanske svårt?

/Balderk, som fortfarande inte är helt säker på att det blir av med GothCon :gremfrown:

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Re: Tja... [dryper av OT]

"Om du nu bor i Kiruna som jag misstänker."

Alltså så märks det antingen på beteendet/språket ("Nåjå! Hämbränt!"), eller så har du lika 1337 Sh3rl0ck-sk1llz som jag :gremwink:.

seinet

Swashbuckler

Mitt förslag på lokal är cafeterian och tider är hela konventet. Jag tror nog att man kan ockupera ett bord där (fast ordet "ockupera" kanske inte skall användas när man pratar om Hvidtfeldska Gymnasiets lokaler på minst 8 år fram i tiden för att undvika problem).

/Seinet Wintermute - Uppmanar att alla slutar spinna vidare för mycket på OT-grenarna som uppkommit här

Balderk

Swashbuckler
Re: Tja... [dryper av OT]

Jag har 1337 sh3rl0ck-sk1llz såklart! Vad tror du om mig? :gremsmirk:

Men nu så har det här blivit alldeles för mycket OT även för min smak! :gremsmile:
Hoppas du kommer att trivas i Umeå i alla fall... För du vet väl regeln? Har du en gång flyttat hit så flyttar du inte härifrån med livet i behåll! Mwohahahahaha!!! Mwohahahahaha!!!

/Balderk, var bara tvungen att bli mer OT (Och att förklara läget för Pluto såklart... :gremgrin: )

Sodivra

Champion
Så kommer det bli:

Vi som arrangerar indierollspelsbaren kommer ju alla från forumet, iallafall. Hälsa på i pauserna, vet jag. Det tänkte jag iallafall göra, när jag inte redan är där. Vi kan anteckna när folk skulle ha lust komma på besök, och sedan koordinera oss.

Det är också tillåtet att faktiskt spela arrangemangen, diskutera indierollspel överhuvudtaget, eller koppla av med lite Pookafiktum. :gremsmile:

Netfeed

Swashbuckler
Re: Så kommer det bli:

aha, då ahr man ju en anledning att gå på GothCon och inte bara tänka göra det

när är det förresten?

//Netfeed, som tycker att forum-tröjorna bör göras snarast :gremmad:

seinet

Swashbuckler
Re: Så kommer det bli:

Påskhelgen som alltid :gremtongue:

Alla som bor i Göteborg har ingen anledning att INTE springa omkring på GothCon.

/Seinet Wintermute - Skall sova nu

Balderk

Swashbuckler

Ja, det låter förträfligt!

Nu får jag bara hoppas att min resa dit blir av också...

Balderk; hoppas!

*Hoppas Hoppas Hoppas* :gremsmirk: