anth
Vetefan
Du kan inte banga nu heller.Rymdhamster said:Erm... jag tror jag ska befinna mig någon annan stans den 15:e. Kanske i Finland.
Det kommer att bli en pangkväll med explosiva möten.
Ett minne för resten av livet.
Du kan inte banga nu heller.Rymdhamster said:Erm... jag tror jag ska befinna mig någon annan stans den 15:e. Kanske i Finland.
Nej, och jag kommer att dra med mig något rollspel och köra något kort.Rymdhamster said:Inget framtida forumsöl kommer någonsin att leva upp till det här?
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!anth said:Ett minne för resten av livet.
Kan man beställa via dig anth?anth said:På allmän begäran - så här kan man t.ex. göra en egen t-shirt.
Den här beställde jag på lunchen igår och den var färdig kl 16 (jag beställde min i ett stånd på Hötorget).
Vill någon annan ha t-shirts med eget tryck hinner man gott och väl till forumsölen i morgon.
Enda nackdelen är att det kostar en del - min kostade 280 kr.
Det borde gå - vad vill du ha för något?Spider Jerusalem said:Kan man beställa via dig anth?anth said:På allmän begäran - så här kan man t.ex. göra en egen t-shirt.
Den här beställde jag på lunchen igår och den var färdig kl 16 (jag beställde min i ett stånd på Hötorget).
Vill någon annan ha t-shirts med eget tryck hinner man gott och väl till forumsölen i morgon.
Nope, men killen som tryckte tröjan är duktig. Han har bearbetat bilden så S:et inte ser kantigt ut.Arfert said:Har du OSR-loggan i vektorformat?
Du menar att det där S:et inte är kantigt?anth said:Nope, men killen som tryckte tröjan är duktig. Han har bearbetat bilden så S:et inte ser kantigt ut.Arfert said:Har du OSR-loggan i vektorformat?
*kastar en kantig trappstege på chrull*chrull said:Du menar att det där S:et inte är kantigt?anth said:Nope, men killen som tryckte tröjan är duktig. Han har bearbetat bilden så S:et inte ser kantigt ut.Arfert said:Har du OSR-loggan i vektorformat?
Kan man då en svart tröja? Jag har en bra ide då.anth said:Det borde gå - vad vill du ha för något?Spider Jerusalem said:Kan man beställa via dig anth?anth said:På allmän begäran - så här kan man t.ex. göra en egen t-shirt.
Det går nog att fixa.Spider Jerusalem said:Kan man då en svart tröja? Jag har en bra ide då.anth said:Det borde gå - vad vill du ha för något?Spider Jerusalem said:Kan man beställa via dig anth?
Vad vill dom ha bilden i för format?anth said:Det går nog att fixa.Spider Jerusalem said:Kan man då en svart tröja? Jag har en bra ide då.anth said:Det borde gå - vad vill du ha för något?Spider Jerusalem said:Kan man beställa via dig anth?
De verkar klara av de flesta format.Spider Jerusalem said:Vad vill dom ha bilden i för format?anth said:Det går nog att fixa.Spider Jerusalem said:Kan man då en svart tröja? Jag har en bra ide då.
När - fredagen 15 februari, från 17-tiden typ. Folk dräller in när de kan.Organ said:Jag har inte hängt med och orkar inte läsa igenom alla inlägg i jakt på svar, men när? Var? Hur?
/Anders
Ta-da!anth said:De verkar klara av de flesta format.Spider Jerusalem said:Vad vill dom ha bilden i för format?anth said:Det går nog att fixa.Spider Jerusalem said:Kan man då en svart tröja? Jag har en bra ide då.