Nekromanti Forumsöl i STHLM Februari

Organ

Out of time, out of mind
Om alla bara ser till att slå in sina presenter (ambitionsnivå: valfri) så finns det ett enkelt paket-bytar-spel som slumpar ut presenterna. Det enda som behövs är en tärning.

/Anders

Übereil

Swashbuckler
Organ said:
Om alla bara ser till att slå in sina presenter (ambitionsnivå: valfri) så finns det ett enkelt paket-bytar-spel som slumpar ut presenterna. Det enda som behövs är en tärning.

/Anders
Det är lite sent för det.

Übereil, som inte har möjlighet att slå in något paket

Organ

Out of time, out of mind
Det var därför jag skrev det där med "valfri ambitionsnivå". Vik in den i en metro på väg från tunnelbanan eller liknande. Bara så att det inte syns vad det är.

/Anders

gizmo

temporary sunshine
Spider Jerusalem said:
Jag funderar på att ta med mig en massa give aways från företaget.
Det beror väl på hur spännande de där giveaways är.
Hmmm... Någon som vill ha någon Eurosurveillance laniard eller postit block? Hmm? Nää, jag tror nog inte.. :gremtongue:

Jarl

Hero
gizmo said:
Spider Jerusalem said:
Jag funderar på att ta med mig en massa give aways från företaget.
Det beror väl på hur spännande de där giveaways är.
Hmmm... Någon som vill ha någon Eurosurveillance laniard eller postit block? Hmm? Nää, jag tror nog inte.. :gremtongue:
Whiteboard-penna! Alla gillar whiteboard-pennor.

Organ

Out of time, out of mind
Spider Jerusalem said:
Jag tänkte snarare 2år gamla laptops, digitala fottoramar och skit.
Ja tack! Min laptop är så gammal att den drivs med segel. :gremwink: (Eller ja, den är inte ens min. Så jag kvalar inte ens in i kategorin "har en laptop".)

/Anders

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Hehe, en två år gammal laptop skulle vara en riktigt schysst uppgradering för min del =) Den har har är från 2005 :gremgrin:

anth

Vetefan
Übereil said:
Det är lite sent för det.

Übereil, som inte har möjlighet att slå in något paket
Bah, köp en papperkasse på ICA - så ser presenten dessutom mycket större ut.

Jag la min present i en flyttkartong. :gremlaugh:

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Min är invirad i en plastpåse från Claes Ohlsson som jag hittade på skrivbordet =)

gizmo

temporary sunshine
Rymdhamster said:
Min är invirad i en plastpåse från Claes Ohlsson som jag hittade på skrivbordet =)
mina är invirade i Södermalmsnytt. Och väldigt ojämn självspunnen lintråd :gremsmile:

Konrad Konvalj

Myrmidon
Farbror Kånkel önskar wurrnu ett redigt grattis på fjor..femtonårsdagen! Passar på att önska eder alla en trevlig kväll också!

Men förbövelns skull, hur fulla ni än blir. Öppna inte lönndörren på övervåningen! Den leder till kryptan och där ruvar ju Eksem. En öppen lönndörr kommer ge honom fri lejd tillbaka till wurrnu och det tror jag ingen är redo för.

anth

Vetefan
Konrad Konvalj said:
Öppna inte lönndörren på övervåningen! Den leder till kryptan och där ruvar ju Eksem. En öppen lönndörr kommer ge honom fri lejd tillbaka till wurrnu och det tror jag ingen är redo för.
KK, du ska se att någon gång när Stövelkatten går på toa kommer han tillbaka med XM i släptåg: "titta vem jag hittade när jag gick vilse på vägen till toaletten..." :gremsmile:

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Hehe, han var ju med på förra ölen och det fick honom inte att komma tillbaka till forumet. Så jag tror vi är rätt säkra än så länge :gremwink:

Men om man vill vara säker så är det bara att skriva i tre gånger i chatten:
"D&D4 är ju ett rent figurspel!"

anth

Vetefan
Rymdhamster said:
Men om man vill vara säker så är det bara att skriva i tre gånger i chatten:
*NERD RAGE!!!*
<object width="425" height="350"> <param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/QBeAjISBb2U"></param> <param name="wmode" value="transparent"></param> <embed src="http://www.youtube.com/v/QBeAjISBb2U" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> </embed></object>