Det är lite sent för det.Organ said:Om alla bara ser till att slå in sina presenter (ambitionsnivå: valfri) så finns det ett enkelt paket-bytar-spel som slumpar ut presenterna. Det enda som behövs är en tärning.
/Anders
Det beror väl på hur spännande de där giveaways är.Spider Jerusalem said:Jag funderar på att ta med mig en massa give aways från företaget.
Whiteboard-penna! Alla gillar whiteboard-pennor.gizmo said:Det beror väl på hur spännande de där giveaways är.Spider Jerusalem said:Jag funderar på att ta med mig en massa give aways från företaget.
Hmmm... Någon som vill ha någon Eurosurveillance laniard eller postit block? Hmm? Nää, jag tror nog inte..
Ja tack! Min laptop är så gammal att den drivs med segel. (Eller ja, den är inte ens min. Så jag kvalar inte ens in i kategorin "har en laptop".)Spider Jerusalem said:Jag tänkte snarare 2år gamla laptops, digitala fottoramar och skit.
pratar vi nu om promotional gifts eller om stöld?Spider Jerusalem said:Jag tänkte snarare 2år gamla laptops, digitala fottoramar och skit.
Låter snarast som en avancerad form av återvinning =)gizmo said:pratar vi nu om promotional gifts eller om stöld?Spider Jerusalem said:Jag tänkte snarare 2år gamla laptops, digitala fottoramar och skit.
Bah, köp en papperkasse på ICA - så ser presenten dessutom mycket större ut.Übereil said:Det är lite sent för det.
Übereil, som inte har möjlighet att slå in något paket
50/50?gizmo said:pratar vi nu om promotional gifts eller om stöld?Spider Jerusalem said:Jag tänkte snarare 2år gamla laptops, digitala fottoramar och skit.
mina är invirade i Södermalmsnytt. Och väldigt ojämn självspunnen lintrådRymdhamster said:Min är invirad i en plastpåse från Claes Ohlsson som jag hittade på skrivbordet =)
KK, du ska se att någon gång när Stövelkatten går på toa kommer han tillbaka med XM i släptåg: "titta vem jag hittade när jag gick vilse på vägen till toaletten..."Konrad Konvalj said:Öppna inte lönndörren på övervåningen! Den leder till kryptan och där ruvar ju Eksem. En öppen lönndörr kommer ge honom fri lejd tillbaka till wurrnu och det tror jag ingen är redo för.
*NERD RAGE!!!*Rymdhamster said:Men om man vill vara säker så är det bara att skriva i tre gånger i chatten:
"D&D4 är ju ett rent figurspel!"