Intresse finnes visserligen, men dagen är synnerligen illa vald enär just då ett flertal prominenta Stockholmsforumiter befinner sig hemma hos mig på grillfest.Vicotnik said:Vilka är intresserade av en forumsöl fredagen den 27 augusti?
Hah. Du är inte villig att expandera till generell forumsfest?Dante said:Intresse finnes visserligen, men dagen är synnerligen illa vald enär just då ett flertal prominenta Stockholmsforumiter befinner sig hemma hos mig på grillfest.Vicotnik said:Vilka är intresserade av en forumsöl fredagen den 27 augusti?
Du får ge dig till tåls tills sportlovsveckan …Cybot said:Hah. Du är inte villig att expandera till generell forumsfest?
Jag ska bort på födelsedagskalas den kvällen. Men gärna någon annan dag!Vicotnik said:Vilka är intresserade av en forumsöl fredagen den 27 augusti?
Så långt in i framtiden kan jag inte planera..Vicotnik said:Okej, då flera stycken inte kan den 27 och några få inte verkar kunna den 20 eller 3:e, så föreslår jag då fredagen den 10 september i stället. Hur ställer sig folk till det datumet?
Vicotnik said:Okej, då flera stycken inte kan den 27 och några få inte verkar kunna den 20 eller 3:e, så föreslår jag då fredagen den 10 september i stället. Hur ställer sig folk till det datumet?