Nekromanti Forumsöl i Stockholm.

Gardener

Champion
Re: Rösta på datum för forumsölen i Stockholm!

Ni får ha så trevligt, det var tyvärr det datumet jag inte kunde på. Om jag nu inte får för mig att god öl med trevliga forumiter är roligare än sunkig öl med svettiga fans av american hair bands.

Verkar för övrigt som om det inte går att stänga en omröstning som pågår...

KamiFisk

Hero

Vi får se om man lyckas dyka upp, skall flytta nu i helgen så en del av åka till stockholm pengarna kommer att gå åt på nödvändiga saker.

Gardener

Champion

McFisk said:
Vi får se om man lyckas dyka upp, skall flytta nu i helgen så en del av åka till stockholm pengarna kommer att gå åt på nödvändiga saker.
Nödvändiga saker, som ÖL!

Gardener

Champion
Twittra och gilla på Facebook!

Den här tråden är för övrigt ett ypperligt tillfälle att prova på dom nya funktionerna att Twittra om en tråd samt gilla den på Facebook. Klicka på knapparna som finns under alla inlägg och dela med er av glädjen! =)

Möller

Hubert Hortlax
Förväntas man komma äten eller oäten?

Jag hoppas, liksom Edlund, att min förkylning inte förvärras, och tror att jag kommer dyka upp.

Vicotnik

Den onde
Staff member
Upp till var och en om man har käkat eller inte käkat. Jag kommer att käka på plats.

anth

Vetefan
17:00??? Men f*n i h*****e, är det ingen som jobbar i det här j***a landet??? :gremsmile:
Jag tänkte komma när min slavdrivare till chef släpper mig, vilket torde vara någon gång efter 18:00 - så får vi se om jag känner igen någon av er, eller om alla gamla forumsrävar skaffat ölmage och blivit skalliga sen sist (vilket betyder ett antal år sedan i mitt fall). :gremsmile:

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Äh vafan, jag dyker upp.

Visserligen ska jag upp hyfsat tidigt på lördag och ta emot en massa bröllopsgäster inne i stan och se till att de alla kommer till bröllopet ifråga (som f.ö. inbegriper allas vår Magnus Seter).

Men en par öl törs jag nog peta i mig.

Dante

Staff member
Ha ha. Nej då. Jag var duktig och gick hem tidigt.

(Och om man går med på att »ett par« = 4 så petade jag bara i mig ett par öl.)

Det var f.ö. trevlig. Kul att träffa Möller, som är ny för mig, samt Kalcidis, Anthraxus och Ithaqua som man inte stöter på alltför ofta.

Sen var förstås det vanliga gänget fårskallar där: Jag, Storuggla, Gardener och Chrull.

Och även Vicotnik och Jarl som för mig ligger nånstans mittemellan ovanstående grupperingar.

anth

Vetefan
Dante said:
Ha ha. Nej då. Jag var duktig och gick hem tidigt.

(Och om man går med på att »ett par« = 4 så petade jag bara i mig ett par öl.)
Tro inte ord på vad han säger!
När Dante får ett par öl i sig blir han väldigt konstig, börjar prata om piercade penisar och andra ännu konstigare saker...

Men jag ska inte klaga - jag hade kul och det var trevligt, dock missade jag Kalcidis med någon minut. Jag såg honom när jag kom, men när jag var färdig med min första beställning vid baren hade han hunnit gå.

Möller

Hubert Hortlax
Jag hade trevligt, och mina farhågor att rollspel.nu drivs av ett gäng tomtar skingrades.

För övrigt, det heter Forumöl. Forumsöl är det krank sysslar med.

Dante

Staff member
Anthraxus said:
När Dante får ett par öl i sig blir han väldigt konstig, börjar prata om piercade penisar och andra ännu konstigare saker...
Det skyller jag på Chrull som började snacka om sina body modification-polare.