Cybot
Mest spelbar
Funkar för migVicotnik said:Okej, då flera stycken inte kan den 27 och några få inte verkar kunna den 20 eller 3:e, så föreslår jag då fredagen den 10 september i stället. Hur ställer sig folk till det datumet?
Funkar för migVicotnik said:Okej, då flera stycken inte kan den 27 och några få inte verkar kunna den 20 eller 3:e, så föreslår jag då fredagen den 10 september i stället. Hur ställer sig folk till det datumet?
RöstatGardener said:Har alla röstat på den här frågan än?
Anar jag en ny poll?Vicotnik said:Nu kommer bara frågan var vi ska träffas.
Så länge det finns schysst öl där så kvittar det för mig.Vicotnik said:Att dömma av nu lägget i omrösningen så anser jag att vi bokar den 10 september för forums öl.
Gardener stänger du pollen?
Nu kommer bara frågan var vi ska träffas.
Jag föreslår Monks Cafe eller Bishoparms.
En hundring glaset är lite väl mastigt för min smak. Men när de sålde Rochefort 10 på systemet (ett sådant där öl som är handgjort av munkar enligt 600 åriga traditioner.). Jävlar alltså. Det var någonting speciellt.Arfert said:Monks bärs är gott, men lite väl mycket "snobb-öl"... handgjort öl av munkar sedan niohundra år, typ. Öl för över en hundring glaset i värsta fall. Små glas.
Hinner inte få nåt tryckt tills dess.. men jag har trettio Saga kvar. Om nån vill ha.Storuggla said:Du kan ju dricka billigare öl också, eller skriva ett spel du kan byta mot öl den här gången med