Forumträff Forumträff Göteborg februari/mars 2025

När skall forumträffen ske?

• måndag 17 februari 18:00

Votes: 0 0.0%
  • torsdag 20 februari 18:00

Votes: 5 45.5%
  • måndag 24 februari 18:00

Votes: 4 36.4%
  • måndag 3 mars 18:00

Votes: 4 36.4%
  • torsdag 6 mars 18:00

Votes: 10 90.9%
  • måndag 10 mars 18:00

Votes: 5 45.5%
  • torsdag 13 mars 18:00

Votes: 10 90.9%

• Total voters
    11

clarence redd

FrostByte Books
Hej! Jag flyttade till Göteborg i juni och mina kunskaper i svenska är inte 100% bra ännu (har bara varit i Sverige i 3 år), men jag har länge velat spela rollspel igen (när jag var i gymnasium brukade jag spela D&D) och när jag letade efter folk som jag skulle vilja sätta ihop något (förhoppningsvis på engelska) hittade jag detta forum. Jag förstår att ni organiserar er här för ett möte med medlemmar i den här gruppen i staden? Det skulle vara kul att träffa människor med samma intressen, eftersom det har varit svårt för mig att träffa folk i stan. Hälsningar!
Jättekul om du dyker upp! Dålig svenska är inget problem. Vilket språk pratar du helst? Vi är ju rollspelare allihop, men film, böcker och brädspel är också uppskattade.

lupmet

Swordsman
Omröstningen visar på nio röster på 6:e och 13:e mars och jag beslutar därför att det blir den 13:e mars. Eftersom det inte kommit några förslag på andra ställen att gå till än Haket beslutar jag även att det blir detta … hak. (Ett av kvällens samtalsämnen får gärna vara vart vi hamnar nästa gång det begiver sig, jag är för variation.)

Forumträff Göteborg på Haket vid Masthuggstorget den 13:e mars 2025 klockan 18:00. Meddela mig gärna i god tid innan om du kommer så bokar jag bord "ett par dagar innan". Jag bokar bord för de som tydligt säger att de kommer, vet du inte är det helt ok att säga så men med omtanke om Hakets personal och övriga gäster reserverar jag inte plats för dig. Det lär inte bli ett problem men vill nämna det.