Ulfgeir
Swashbuckler
Var där jag trodde det låg, men var inte säker. Jobbade nära där för massa år sedan.
Ja?"träffas = alkohol",
Vilket är något jag inte är emot men min erfarenhet är att med tanke på (den förmodade) snittåldern på forumet brukar dessa dagar vara under starkt hot ifrån den onda kulten Familjen som kräver tribut för att inte göra livet surt för den ödmjuke och väne forumiten.Med andra ord lägg framtida träffar på Fredag eller Lördag är min ödmjuka förhoppning
Haket brukar ha quiz på fredagar vad jag vet.För att repetera: Haket vid Masthuggstorget kl 18:00 torsdagen den 13:e mars.
(Jag hoppas att det inte är någon quiz eller likande då. Såg inget på hemsidan om det.)
Jag kommer!Forumträff Göteborg på Haket vid Masthuggstorget den 13:e mars 2025 klockan 18:00. Meddela mig gärna i god tid innan om du kommer så bokar jag bord "ett par dagar innan". Jag bokar bord för de som tydligt säger att de kommer, vet du inte är det helt ok att säga så men med omtanke om Hakets personal och övriga gäster reserverar jag inte plats för dig. Det lär inte bli ett problem men vill nämna det.
Det tar inte mer än 20 minuter för mig att komma dit, så jag är tidsoptimist.
Japp, vid Järntorget nu.