Eva Florén
Swashbuckler
Ok ok... En inte officiell förfrågan angående ett allmänt möte för folk i Stockholm/Uppsalatrakten. Jag har hört glunkats om att det mer seriösare forummötets samling borde höra hemma i de mer nordliga delarna av Svea Rike. Men för de mindre officiella ställningarna sett så finns det ju inget som förhindrar inofficiella möten lite varstans i detta avlånga land.
Mitt förslag är att vi tar oss tid att mötas vi som bor närmare varandra. Nu i dessa påskens tider är det kanske inte så lätt att planera in möten. Men är det någon som har något förslag på en bra plats och en bra tid och helt inofficiellt stråla samman? Typ om två veckors tid i Absolut spels lokaler? Vad säger ni, finns det något intresse för att ses i verkliga livet???
Mitt förslag är att vi tar oss tid att mötas vi som bor närmare varandra. Nu i dessa påskens tider är det kanske inte så lätt att planera in möten. Men är det någon som har något förslag på en bra plats och en bra tid och helt inofficiellt stråla samman? Typ om två veckors tid i Absolut spels lokaler? Vad säger ni, finns det något intresse för att ses i verkliga livet???