TomasFriaLigan_UBBT
Swordsman
Trist med stopp!
Jag kan absolut tänka mig att både sponsra och köpa reklamplats.
Jag kan absolut tänka mig att både sponsra och köpa reklamplats.
Och vad skulle det kosta att bibehålla nuvarande upplägg?Gardener said:Basses siffra stämmer ganska bra, bör inte bli över det.Vicotnik said:Gardener, vad tror du kostnaden skulle bli för att hålla liv i wrnu per år?
Priset blir ungefär detsamma... Ett företagskonto på Surftown kostar rätt mycket. Det beror lite på vilken service och upplägg man är ute efter. Köper vi Premium-konto på Surftown får vi till exempel en iPod Touch. =] Problemet är väl att jag inte heller är helt nöjd med kvaliteten på Surftown.Despoten said:Och vad skulle det kosta att bibehålla nuvarande upplägg?
Vågar du klä detta i något reellt som ungefärligt antal dagar? Veckor? Timmar?Gardener said:Vad som än händer så kommer siten inte vara nere nån längre tid.
Var lite det jag syftade på, utan att direkt påminna om det. =)Den Upplyste Despoten said:Vågar du klä detta i något reellt som ungefärligt antal dagar? Veckor? Timmar?Gardener said:Vad som än händer så kommer siten inte vara nere nån längre tid.
Många av oss minns sommaren då wrnu dog.
Du menar att DU får en Ipod Touch!Gardener said:Köper vi Premium-konto på Surftown får vi till exempel en iPod Touch.
Nä, den borde ju rimligen delas av alla sponsorer, så alla får ha delad vårdnad och ha den nån dag var. =)Draugen said:Du menar att DU får en Ipod Touch!Gardener said:Köper vi Premium-konto på Surftown får vi till exempel en iPod Touch.
Basenanji said:Jaha, nu kommer alltså siten gå ned på fredag eller så.
Det var den - hint; kolla min .sig.Snow said:Jag kommer ihåg att Rising gjorde en väldigt roligt "Caligula möter angry german kid" om vad som kan hända när sajten är nere. Fast det kanske inte var den sommaren?