Hon verkar ha ganska normala händer utifrån bilderna jag sett, om det är det du undrar över.Är EP Uggla en riktig människa?
Tänker mest att det låter som en pseudonym. Vilket vore fett, med tanke på äventyrsspels historia av pseudonymer.Hon verkar ha ganska normala händer utifrån bilderna jag sett, om det är det du undrar över.
Eller är hon en riktig uggla?Är EP Uggla en riktig människa?
Det är hon! Emelie Pettersén Uggla står det för. Hon är väldigt trevlig också! Där är en bild på oss på releasen av Johan Egerkrans bok Drakar.Är EP Uggla en riktig människa?
Fun fact: han har en dotter som också heter Emelie! Däremot är det inte samma Emelie som E. P. Uggla.Jag tänker att det är Magnus Ugglas dotter. Men det är möjligen bara önsketänkande. Får hoppas att hon inte mår illa.
Och om man pratar om Magnus Uggla så måste man förstås nämna att Arfert har spelat rollspel med honomFun fact: han har en dotter som också heter Emelie! Däremot är det inte samma Emelie som E. P. Uggla.
Fun fact 2: Han har även en till dotter, Agnes, som jag gick i samma gymnasium som.
Åt de ett halvt kilo äpplen som Magnus hade tjackat? Det här är för övrigt en av mina favoritintervjuer från svensk tv. Alla kategorier.Och om man pratar om Magnus Uggla så måste man förstås nämna att Arfert har spelat rollspel med honom
Jag inbillar mig att det såg ut exakt så! Eller, jag har nog bestämt att det gjorde det!Åt de ett halvt kilo äpplen som Magnus hade tjackat? Det här är för övrigt en av mina favoritintervjuer från svensk tv. Alla kategorier.
Urk. Jag var milt nyfiken på boken men inte nu längre.... Dimmornas fucking dal ...
Njae, hoppas på bättring till nästa del rörande just språket (det är verkligen nästan bara de tillfällen jag nämnde), men berättelsen funkar bra i övrigt, med slp’s, historik och miljöer från kampanjen.Urk. Jag var milt nyfiken på boken men inte nu längre.
Jag kan rekommendera andra bra fantasyböcker för 9-12 år om du vill.Urk. Jag var milt nyfiken på boken men inte nu längre.