.113
Swashbuckler
Är det engångs länk? :s
Då håller jag tummarna!Minimoni;n295123 said:Jag fick svar från supporten att om ingen mail med länkar kommit till i morgon så skall jag maila igen...ZzZ
Jag får nästan intrycket att de sköter det manuellt. Typ att de mailar dem, eller behöver gå in och lägga upp dem på en länk åt dig eller något.Minimoni;n295134 said:Andra dagen, fortfarande inte fått mina PDF-filer. Har talat med support som sagt att de skall komma nu på morgonen... Jag älskar Fria Ligan och dess produkter men tolkningen av ”omedelbart” skiljer sig mellan vad de tycks anse och min egen tolkning. Omedelbart borde självklart vara precis vid konfirmerad betalning men kan tydligen också betyda ett dygn senare(minst) om jag inte fått dem inom någon timme.
Jo, det är säkert som du säger och jag är helt övertygad om att jag kommer älska att läsa PDF-filerna när jag väl får dem.Rymdhamster;n295148 said:Jag får nästan intrycket att de sköter det manuellt. Typ att de mailar dem, eller behöver gå in och lägga upp dem på en länk åt dig eller något.
Det borde ju gå att automatisera på något vänster, kan jag tycka.
Verkligen trist att de trots påminnelser ännu inte fått iväg PDF-erna :-(Minimoni;n295172 said:Jag är besviken på att filerna som skulle levererad ”omedelbart”, nu är mer än ett dygn försenade...
Verkligen, speciellt med tanke på att det var PDF-erna jag egentligen ville ha och såg de fysiska böckerna som en bonus. Skulle köpt dem på Drivethrurpg istället och fått det jag ville ”omedelbart” utan att behöva vänta i obestämd tid.Rangertheman;n295174 said:Verkligen trist att de trots påminnelser ännu inte fått iväg PDF-erna :-(
Jepp, nu är det jag som väntar på support istället.. Lycka tillMinimoni;n295391 said:Nu har jag även beställt emissarie-paketet. Förhoppningsvis får jag mina PDF-er aningen snabbar den här gången.
Den här gången fick jag filerna på 30 minuter efter beställning. Är självklart nöjd men samtidigt fundersam hur det kan vara så olika från gång till gång..113;n295392 said:Jepp, nu är det jag som väntar på support istället.. Lycka till
Vad är det som krånglar? Vill dels veta av ren nyfikenhet men också som konsument..113;n295453 said:Ok snart 3 dagar och support har inte ens svarat än, jag är inte så nöjd med dem just nu. Trist.
Jag hörde av mig om att det var lite dåligt förklarat om regleboken och kampanjboken och sa att det kändes onödigt nu när jag skulle köpa den med eftersom den innehåller mer än jag trodde. De sa ganska direkt att jag bara skulle höra av mig till support så skulle de fixa så jag fick kampanjboken fraktfritt. Jag hörde av mig, nu är regelboken tydligen pausad men något mer har inte hänt, jag har ingen aning om hur eller vad jag ska betala eftersom frakten är inräknad när man köper via sidan, så jag vet inte om de menar jag ska göra så, få tillbaka sen, använda rabattkod eller något helt annat. Allt jag vet är att regelboken som skulle komma idag eller på måndag (4e vardagen) nu inte ens är skickad.Minimoni;n295471 said:Vad är det som krånglar? Vill dels veta av ren nyfikenhet men också som konsument.
Ok, då förstår jag. Själv kickstartade jag både Coriolis och MU:Å0 så jag hade redan från början det som behövdes. Sen köpte jag allt som kom ut till Mutant allt eftersom men Coriolis blev av någon anledning liggande. Förmodligen för att jag hade lite dålig erfarenhet av första utgåvan och därför inte prioriterade att läsa igenom det nya Coriolis..113;n295477 said:För att klargöra är det alltså egentligen mest dålig information som är problemet, jag hade ju tänkt köpa boken ändå och anmärkte enbart för att någon annan skulle slippa samma problem, så det var ju schysst att erbjuda gratis frakt för det.
Men nu sitter jag ju bara och väntar på en bok som istället är försenad, och på att få en till bok som jag inte ens vet hur jag ska betala. Känns som onödigt strul när de försöker vara schyssta