Nekromanti Fysikfråga

Rising

Vila i frid
Improviserade signaturer

"föresten, har alla här en sån där cool improviserad signatur hela tiden?"

Det var [color:\\"purple\\"]Han[/color] som började med en sådan. (För honom blir det ju extra häftigt. "/Han som diggar DoD" lixom, det var ju en tanke bakom. Sedan började en massa fantasilösa typer plagiera honom.) *host*

/Rising
som givetvis var den som först snodde Han's idé. :^)

Kakan

Veteran
Re: Improviserade signaturer

de sista skola vara de första.. eh.. hmm.. japp

/Kakan- som smakar ganska bra också

Krille

Super Moderator
Re: Vaeh?

"föresten, har alla här en sån där cool improviserad signatur hela tiden? eller är det bara för de riktigt stora pojkarna?"

Tsstsstss. En riktig man har en statisk signatur! :gremwink:

Sodivra

Champion
Du byter ju ibland. Fuskis.

Lite tråkigt att vara admin på det sätt att jag inte kan byta varje gång jag byter titel, men men.. Det är ett tufft jobb, och någon måste göra det. :gremwink:

Man Mountainman

Storsvagåret
På tal om riktiga män

Riktig manlighet är att ha haft samma signatur i tvååthalft år, och dessutom att under lika lång tid ha förnekat sig själv möjligheten att skriva sådana där vitsiga kommentarer till det man skrivit efter sin underskrift.

Texempel, nu hade jag gärna velat ha kunnat skriva "Dnalor, som undrar vad manlighet egentligen har med det här att göra", här nedanför, men istället blir det, som vanligt....

Nightowl

Champion

/Rising
som givetvis var den som först snodde Han's idé. :^)
De är ett allmänkulturellt fenomen. Jag praktiserade dylika på Lancelot-listan långt innan detta forum existerade, och kom knappast på det själv. Den exakta formen varierar med lokala kulturella skillander, förstås.

Erik

Kakan

Veteran
Re: Vaeh?

men man borde ju kunna ha både en statisk och en improviserad signatur.. hmm.. men den "statiska" signaturen är ju den "riktiga", så innebär det att en statisk man har en riktig signatur också? och om man improviserar är man inte på riktigt då? hmm.. :gremsmile:

/Kakan- som inte är någon stor filosof

Svarte Faraonen

Sumer is icumen in

Hrm. Före din tid, när layouten här fortfarande gick i grönt, hade jag minsann också en improviserad signatur. Jag minns inte ens om det gick att ha en statisk signatur på den tiden.