Nekromanti [GÖTET] Uteaktivitet?

Ape of Wrath

DOWN WE GO
Hej!

Jag tycker det skulle vara roligt om vi kunde ses och göra nåt icke-rollspelsrelaterat, t.ex. boule, frisbeegolf, brännboll eller nåt sånt. Kanske i Slottsskogen en fin dag?

Vad sägs?

Max

Warrior
Jag tycker att det är en jättebra ide faktikst! Att inte göra någont nördaktigt och se normala ut! :gremlaugh:

Nä men srsly jag tycker det låter som en jätte najs ide. Jag är totalt med, fast om det blir brännboll hoppas jag mina muskler mår bra då när vi gör det :gremsmile: Har sträckt ett par muskler i vänstra benet och vänstra biten av magen ^^ så kan inte springa just nu men förhoppningsvis så fixar det sig snart o jag kan vara med ^^

Pilzefrau

hon/henne
Jag är på att testa frisbeegolf och wrnu-folk låter som trevligt sällskap att göra det i. För min del får det dock vänta tills juni är över, ska klara skolterminen, sedan åka bort, och sedan flytta.

Max

Warrior
9/6 skulle jag kunna vara med på :gremsmile: hoppas bara mina muskler mår bra då :gremsmile: Skulle vi spela frisbeegolf eller något annat? Är frisbeegolf som golf fast med en frisbee? då låter det awesome :gremsmile:

Ape of Wrath

DOWN WE GO
Ja, det är golf fast med frisbee, och så finns det typ korgar med kedjenät på olika platser i Slottis. Jag har faktiskt aldrig provat det så jag är sugen men jag är med på det mesta.

EDIT: Det här blev alltså mitt 300:e inlägg, för att uppa coolheten lägger jag till ett fräsigt citat:

"Fan, jag glömde kalsongerna i Cadillacen!"
- BMOC, Delsjön, 2001

Björn den gode

Swashbuckler
9/6 skulle kunna passa bra för mig också. Risken är kanske att jag är lite för bra på frisbeegolf då jag kastat en hel del (en mycket jobbigare risk är att jag ändå inte vinner :gremwink:. Blir vi ett gäng kan jag ta med mig så vi kan spela ultimate eller DDC också.

Björn den gode

Swashbuckler
BMOC said:
DDC va e de?
Man spelar 2 mot 2 och har en stor ruta som man ska försvara (typ som en badmintonplanshalva), som är en bit ifrån varandra, målet är att landa en disc i moståndarnas ruta. Spelas med 2 väldigt lätta discar (typ såna som man har på stranden fast bättre), och förutom att man måste fånga den så får laget aldrig hålla i båda discarna samtidigt.

Rätt trevligt spel.

Max

Warrior
Gör det något om jag tar med en kompis? :gremsmile: han är en person jag rollspelar med fast har mindre efrarenhet än mig och jag har lite :gremtongue:

Max

Warrior
Jag kan tyvärr inte den 16/6, då kommer jag vara i Jönköping och spela spel 24/7 i 4 dagar :/

Björn den gode

Swashbuckler
Ok, trist, fast då får jag kanske lite tid till att besöka GP-göteborg istället så inte helt dåligt ändå. Jag kan också den 16de men det känns som att vi behöver en doodle, visste inte ens att Arvidos fortfarande var intresserad tex.