Vi kör halv tre, alla där, alla då! Woäh!Max said:Så, BMOC kommer runt halv 3.. Arvidos.. Ska vi komma runt 2 då istället för 1? Då hinner vi prata lite o lära känna varandra. Eller ska vi komma runt samma tid som BMOC?
Jag tycker dina föräldrar verkar kloka.Max said:Ah, bara så ni vet, mina föräldrar är lite överbeskyddande eftersom jag inte är vuxen än så min farsa kommer att köra mig dig o typ prata några mins o sen åka så han kan vara säker på att ni inte är några skumma typer. De är så :/ men efter det blir det fritt fram! hoppas ni inte har något emot det
Kanske det, men de är också jobbigaGubbster T. Pokémon said:Jag tycker dina föräldrar verkar kloka.
Ok, det låter schysst!Max said:Ah, bara så ni vet, mina föräldrar är lite överbeskyddande eftersom jag inte är vuxen än så min farsa kommer att köra mig dig o typ prata några mins o sen åka så han kan vara säker på att ni inte är några skumma typer. De är så :/ men efter det blir det fritt fram! hoppas ni inte har något emot det
Edit: förresten, vad heter BMOC igentligen? (jag antar att Arvidos heter Arvidos eller något liknande)
Nu på lördag. Ska vi säga 14:00? Om det inte regnar igen.Vintrastorm said:Nu på lördag alltså?
Jag bor i Göteborg och besöker WRNU ungefär 3 ggr om året men om jag kommer ihåg så ska jag kolla här lite oftare. Jag är nog också intresserad av träffar med lite roliga aktiviteter (De behöver inte vara rollspelsbefriade för min del, dock. Man kan ju alltid prata om det. )
Äh, det är ingen meningen med att låta dagen gå förlorad, jag tycker vi säger 11! (Om det inte är planerat regn, avgörande fredag kväll, jag har nämligen råkat bokat upp mig på brädspel från 16, och vi vill nog ha 3 timmar eller så på oss iaf så för att få lite marginal).Arvidos MC said:Nu på lördag. Ska vi säga 14:00? Om det inte regnar igen.Vintrastorm said:Nu på lördag alltså?
Jag bor i Göteborg och besöker WRNU ungefär 3 ggr om året men om jag kommer ihåg så ska jag kolla här lite oftare. Jag är nog också intresserad av träffar med lite roliga aktiviteter (De behöver inte vara rollspelsbefriade för min del, dock. Man kan ju alltid prata om det. )
Visst!Björn den gode said:Äh, det är ingen meningen med att låta dagen gå förlorad, jag tycker vi säger 11! (Om det inte är planerat regn, avgörande fredag kväll, jag har nämligen råkat bokat upp mig på brädspel från 16, och vi vill nog ha 3 timmar eller så på oss iaf så för att få lite marginal).