Ape of Wrath
DOWN WE GO
Alla behöver en doodle, alltid.
Det är helt enkelt världens bästa redskap.
Det är helt enkelt världens bästa redskap.
Bara sätt ett datum, fan! Livet är för kort för datum då alla kan, dom finns nämligen inte.BMOC said:Vi lägger detta lite på is verkar det som?
Fett intiativ. Strong choice! Jag kan som sagt inte men vi kan ju spela flera gånger, och det är nog bara bra om ni tränat lite först....Arvidos MC said:Bara sätt ett datum, fan! Livet är för kort för datum då alla kan, dom finns nämligen inte.BMOC said:Vi lägger detta lite på is verkar det som?
Lördag 29/6 spelar vi frisbeegolf i Slottskogen. Alla som vill är välkomna!
Det tycker jag!Björn den gode said:Fett intiativ. Strong choice! Jag kan som sagt inte men vi kan ju spela flera gånger, och det är nog bara bra om ni tränat lite först....
Jag är med! Vi pratar om mitt på dagen snarare än kvällen va?Arvidos MC said:Lördag 29/6 spelar vi frisbeegolf i Slottskogen. Alla som vill är välkomna!
Ja, vi säger den 29/6 klockan 13:00 i Bragebacken, där början banan. Det ligger här, vid hållplatsen Botaniska trädgården:Max said:Jag tror vi ska göra det på dagen, verkar rimligast? vad sägs som runt 1-2?
Nice!BMOC said:Jag tänker för min egen del ta med mig några goda kalla öl, såna är trevliga tycker jag!
Hyra en disk kostar femton spänn, lika bra att göra det där så man får rätt grejer tänker jag.BMOC said:Hur gör man med själva frisbeesarna då?
Är det nån som äger, måste vi köpa, eller kan man låna på plats?
Ja, det här: http://goo.gl/maps/BPyygMax said:Okej, ska vi mötas där runt det lilla huset om man zoomar in på kartan?
Det är ju bara du, jag och Max i dagsläget (Pilzeman har inflyttningsfest), så det är nog ingen mening att börja utan dig.BMOC said:Jag kom precis på att jag har lite grejer att stå i under förmiddagen men jag dyker upp runt halv tre, har ni lust att vänta på mig?