Nekromanti [GÖTET] Uteaktivitet?

Björn den gode

Swashbuckler
Doodle

Vi börjar med bara Juni, hittar vi inget bra där får vi göra en ny för juli, att lägga med hela juli redan nu känns bara onödigt om vi ska försöka få det här att bli av.

Max

Warrior
Jag håller med, fast detta kan väl kanske bli att vi kanske går ut någon gång per månad o gör Uteaktiviteter allihoppa? :gremsmile: NY TRADITION

Ape of Wrath

DOWN WE GO
Fasiken nu såg jag att det fanns en doodle...

Jag behöver en doodle för mig själv för att hålla ordning på alla doodlar.

Det verkar lögn i helsike att få till en dag när alla kan tyvärr.

Sodivra

Champion
BMOC said:
Vi lägger detta lite på is verkar det som?
Bara sätt ett datum, fan! Livet är för kort för datum då alla kan, dom finns nämligen inte.

Lördag 29/6 spelar vi frisbeegolf i Slottskogen. Alla som vill är välkomna!

Björn den gode

Swashbuckler
Arvidos MC said:
BMOC said:
Vi lägger detta lite på is verkar det som?
Bara sätt ett datum, fan! Livet är för kort för datum då alla kan, dom finns nämligen inte.

Lördag 29/6 spelar vi frisbeegolf i Slottskogen. Alla som vill är välkomna!
Fett intiativ. Strong choice! Jag kan som sagt inte men vi kan ju spela flera gånger, och det är nog bara bra om ni tränat lite först.... :gremwink:

Sodivra

Champion
Björn den gode said:
Fett intiativ. Strong choice! Jag kan som sagt inte men vi kan ju spela flera gånger, och det är nog bara bra om ni tränat lite först.... :gremwink:
Det tycker jag!

Jag skulle satt det denna söndagen (nära = bra) om jag var säker på att vi inte kommer spela rollspel då, men det är jag ej. :gremsmile:

Max

Warrior
Ska se om jag kan då, och förhoppningsvis kan jag. Men som sagt så får vi se och hoppas på det bästa.

Ape of Wrath

DOWN WE GO
Topp!

Jag tänker för min egen del ta med mig några goda kalla öl, såna är trevliga tycker jag!

Hur gör man med själva frisbeesarna då?

Är det nån som äger, måste vi köpa, eller kan man låna på plats?

Sodivra

Champion
BMOC said:
Jag tänker för min egen del ta med mig några goda kalla öl, såna är trevliga tycker jag!
Nice!

BMOC said:
Hur gör man med själva frisbeesarna då?

Är det nån som äger, måste vi köpa, eller kan man låna på plats?
Hyra en disk kostar femton spänn, lika bra att göra det där så man får rätt grejer tänker jag.
http://www.slottskorgen.se/shop/

Max

Warrior
Haha, om du tar med dig öl till de som vill ha (och får dricka det) så tar jag med Loka till de som inte vill ha öl eller inte får dricka det :gremsmile:

Ape of Wrath

DOWN WE GO
Jag kom precis på att jag har lite grejer att stå i under förmiddagen men jag dyker upp runt halv tre, har ni lust att vänta på mig?

Sodivra

Champion
BMOC said:
Jag kom precis på att jag har lite grejer att stå i under förmiddagen men jag dyker upp runt halv tre, har ni lust att vänta på mig?
Det är ju bara du, jag och Max i dagsläget (Pilzeman har inflyttningsfest), så det är nog ingen mening att börja utan dig. :gremsmile:

Eller, vi kan ju krascha Pilzemans inflyttningsfest och spela kubb med honom eller något istället. :gremsmile: