chrull
Stockholm Kartell
Eftersom någon bad mig om en kortrecension av filmen Garden State så kommer den här:
Garden State
Den går långsamt frammåt och blir tillslut ganska vanlig feel good-romantik. Men den är snygg hela vägen. Snyggast på länge tror jag. Skjort-scenen, soff-scenen och grop-scenen är bara några grymmt snygga delar.
Se den här filmen.
Och när ni gör det så håll utkick efter högarna med D&D-böcker som ligger nånstans i den.
chrull
Garden State
Det här är en mycket bra film, men absolut inget för dig som gillar snabba filmer med explosioner.Andrew går på starka antidepressiva medel och lever sitt liv halvt avtrubbad. När hans mor dör beslutar han att göra ett uppehåll med pillerätandet. Efter att ha flyttat till Los Angeles och gjort karriär som halvdan tvskådis, återvänder han till sin barndomsstad i New Jersey, för att vara med på sin mors begravning. Han återser sina gamla barndomskamrater och känner sig plötsligt mer levande än någonsin.
Den går långsamt frammåt och blir tillslut ganska vanlig feel good-romantik. Men den är snygg hela vägen. Snyggast på länge tror jag. Skjort-scenen, soff-scenen och grop-scenen är bara några grymmt snygga delar.
Se den här filmen.
Och när ni gör det så håll utkick efter högarna med D&D-böcker som ligger nånstans i den.
chrull