Tant Ragnar
Gamle usling
Erbjudandet om rimligt prissatt, icke kontaminerat komet-vatten kvarstår för övrigt om någon på Rutland känner sig törstiga! Extra billigt för före detta familj!
Enda huset som vann både död och ära tycks vara Van der Baas!Ajaj... Det ingick ju inte riktigt i min plan att bli vasal åt necrofursten. Det kom som en överaskning. Det lär väl bli att konvertera till tecno-barbar då!
Tack allihopa för kul spel! Och extra tack till cybot som skött allt så bra
Inte riktigt. Och Huset Argus går därför under i ett meningslöst och utsiktlöst motstånd på planetytan hellre än att bli vassal till en edsbrytare och nekrovassal. Död före vanära!Illmortis höll sitt ord,
Jobbigt. Total 95 sidor text plus ett 5-sidigt google calc ark för att hålla reda på och preppa allt. Och då höll jag också planerna att 90% av texten preppas efter jag vet vilka alternativ ni väljer så att jag inte skriver mer sidor i onödan. Så Utpost 104, Republiken Stellar Watch, Bahakan och Jerusalem II (alternativen ni inte valde) är sammanlagt bara 1 sida text.Man blir ju lite sugen att få höra lite reflektioner från SL. Om du får tid och ork det vill säga
Det var rätt så mycket. Jag var till viss del medveten om Orbitalis Crew.Hur mycket spelades bakom kulisserna? Vi i Orbitalis hade en pakt som höll hela vägen fram till slutet, och en sju sidor lång privat chat.
Om man inte räknar "Fullt medvetet försöka backstabba hus Janus på Nekropolis 5 och få det att verka som det är en effekt av det Svarta Fyrtornet", som senare blev en riktig Svarta Fyrtornet effekt efter att 75% av Hydran, Janus och Yggdrasils trupper blev influerade av en verklighet där deras hus hade blivit blodtörstiga och kannibalistiska pirater.Med undantag för lite spioneri låg Hydran bara bakom en grej.
Jag visste att du var en svikare Hydris!Om man inte räknar "Fullt medvetet försöka backstabba hus Janus på Nekropolis 5 och få det att verka som det är en effekt av det Svarta Fyrtornet", som senare blev en riktig Svarta Fyrtornet effekt efter att 75% av Hydran, Janus och Yggdrasils trupper blev influerade av en verklighet där deras hus hade blivit blodtörstiga och kannibalistiska pirater.
Om man inte räknar "Fullt medvetet försöka backstabba hus Janus på Nekropolis 5 och få det att verka som det är en effekt av det Svarta Fyrtornet", som senare blev en riktig Svarta Fyrtornet effekt efter att 75% av Hydran, Janus och Yggdrasils trupper blev influerade av en verklighet där deras hus hade blivit blodtörstiga och kannibalistiska pirater.
Jag förstår att spelledaren är partisk och har sina favoriter =)Jag visste att du var en svikare Hydris!
Jag kunde aldrig släppa din utpressning om ekonomin som kom tidigt i spel xD Så långsint var jag som spelareOm Janus inte ville slåss, varför angrep de Hydran efter så gott sammarbete fram tills dess?
Absolut, och det har jag inga synpunkter på.Jag kunde aldrig släppa din utpressning om ekonomin som kom tidigt i spel xD Så långsint var jag som spelare