Jag har gjort en nyhetsgenerator till Neotech Edge. Det fanns ju en sådan till N2 och jag tyckte den var så kul att jag knåpade ihop en egen, uppdaterad
Vad för knasiga nyheter får ni fram?
KANNIBAL DELTOG I BEDRÄGERIHÄRVA
Rapporterat av Zum Snub-E
NEW YORK. En av grundarna i Meiwesnätverket, som tagit sitt namn från en ökänd tysk kannibal, kunde nyligen kopplas till bedrägeri. HUMFLESH, som sålts av Meiwesnätverket som "äkta människokött" och rönt stor framgång i den flerstjärniga Michelinvärlden, har visat sig faktiskt innehålla riktigt människokött. Utgångspunkten bland gourmander var att det rörde sig om morbid humor och inte äkta vara, trots att det alltså säljs som äkta vara.
"Ingen är väl knäpp nog att sälja människokött på riktigt," förklarade stjärnkocken Aubrey Tat, "Det smakade som någon sorts mellanting mellan struts och syntetiskt fläsk. Vi tänkte att de tagit fram en hybrid och tyckte det var lite kul".
Exakt vad som kommer hända med nätverkets grundare, Ellie Karmo, är oklart.
"Är det verkligen bedrägeri om det uttryckligen står på förpackningen vad det är, folk räknar med att det är ett skämt, och sen visar det sig stämma? Vems fel är det egentligen då?" Sa en person som vi träffade på gatan utanför advokatbyrån som försvarar Ellie Karmo. Advokaterna ville inte kommentera. Vi har även försökt nå Ellie Karmo själv, men hon svarade "dra åt helvete" och la på luren.
Under tiden, om du inte vill ha riktigt människokött, undvik HUMFLESH.