JuppVill Iste att Tant Guther ska pyssla om honom?
Låter som en bra ide! Går Slemmo ner eller stannar kvar bland stenarna? Om ni vill ge en kompis något, så är det liksom.. en "free action", eftersom jag inte gett er ett val som har med just att ge saker i gruppen. Det enda är väl om en är borta i Alkvars Ruin och en är hemma... då får man nog välja att gå till en av platserna för att ge kompisen något.Slemmo smörjer gastsalva på Uggos spjut. "Så det blir lite extra elakt!"
känner mig nästan lite elak mot Iste, men han vågade sig på en stor bravad med livet som insats!Jupp
och mer naken alv?2 mer skog!
Slemmo följer Uggo nedåt. Han hoppas att de kan slå ihjäl gasten så att han kan skörda dödsaska, äckloplasm och andra spökgojs. Ännu bättre om gasten genom något mirakel redan gått åtUggo försöker komma ikapp de andra nere i ruinerna, medans han skakar sitt spjut och plingeboll mot allt som ser hotfullt ut.
Det går lite si-sådär med ett bandagerat ben, men den där gasten ska inte komma undan (Uggo är än så länge ovetande om att gasten har mött sitt öde i en spikgrop). Trots skadan så känner sig Uggo mycket modigare när saker flyr ifrån honom!
Ja! Ser ut som man föreställer sig den.när man inte kan sova, sitter man o gör lite ai bilder.
View attachment 19496Slemmos battle medic påse kanske?
Eh då, gör man dumdristiga saker får man ta konsekvensen. Jag tycker bara det är kul. Iste är nöjd så länge hans färd kamrater, de tre ande dockorna, går vidare till den vise Uggo om han en dag dukar under. Då skulle Istes ande kunna vandra vidare i lugn och ro med vetskapen att hans vänner slagit följe med den visaste av dem alla. Men den dagen är inte här och nu.känner mig nästan lite elak mot Iste, men han vågade sig på en stor bravad med livet som insats!