Nekromanti Goda exempel på rollspel.nu

solvebring

Superhero
Jag vet ärligt talat inte vem/vilka jag ska nämna och därmed tacka. I den senaste tråden om dylika så tackade jag hur många som helst utan att ens komma i närheten av alla dem som jag gillar.

Men skulle jag välja ett par förebilder vad det gäller att hålla god ton och vara allmänt trevliga så väljer jag: Johan K och Gardener. Johan är trådarnas artigaste kille medan Gardener är småpratens snällfarbror. Much love to ye! :gremdrink:

I övrigt vill jag tacka redaktionen i allmänhet, för vad folk än har för konspirationsteorier om dem så tycker jag att de är goa göbbs som gör ett schysst jobb.
Och om Vän av ordning inte skulle orka med oss, vem skulle då stå pall? Med andra ord lite extra cred till Dante - speciellt för att han orkat med den senaste tiden.

w176

Förlorad dotter
Re: w176

Paxen said:
Björn den gode said:
Jag tycker egentligen att det är ganska pinsamt att ge beröm, men eftersom ingen ännu nämnt den forumit som jag tycker är bäst och har varit så ett tag så får jag göra det själv :gremsmile:

w176 skriver positiva, relevanta och väldigt konkreta inlägg oavsett om det är tips eller debatt, hon lyckas dessutom göra allt detta i (relativt sett) extremt korta inlägg vilket jag tycker är sjukt imponerande.
+1 på det här. Kommer inte på ett enda inlägg där hon har varit okonstruktiv, om man bortser från humoristiska trådar.

För den delen så kommer jag inte på något okonstruktivt inlägg w176 har gjort i någon humortråd...
Tackar tackar, men det låter nästa som jag ska försöka vara okonstuktiv i någon humortråd någon gång. Bara för att.

Ymir vill jag lyfta fram som debattör. Det räcker inte med att han bara väller ur sig kreativa ideer och kunskaper på forumet, han är också en debattör som kan ha starka politiska åsikter i känsliga trådar och ändå hålla debatten intelektuellt, rationell och debattera sak och inte person.

Doomhamster

Swordsman
Ingen nämnd och ingen glömd, men jag vill påpeka en sak som jag nämnt i en annan tråd, men som många nog missade där. Med alla konflikter jag varit i på det här forumet, så tycker jag ändå att wrnu håller en högre standard än de flesta andra ställen jag hängt på på nätet.

Anarchclown

Swashbuckler
Vill hålla med om att stämningen här är otroligt mycket bättre än på andra onlinemötesplatser jag har besökt under mina nu skapligt många år på nätet. Det är faktiskt den hätska men också oftast konstruktiva stämningen som fått mig att stanna här.

Edit: Lade till ett "än". Annars funkade min mening inte alls.

VildKatt

Warrior
Jag är inte den mest aktiva bland forumen, men det beror snarare på min oförmåga att gotta ner mig i meta snarare än tonen på forumet, som jag i övrigt uppfattar som god.

Det finns dock ingen forumit i sig jag träffat IRL som jag inte gillar (och det är en del numera) , men det finns folk som lämnat större avtryck också på forumet och det är ju vad frågan gällde.

Snigel är alltid vänlig och korrekt, och är dessutom en av få personer jag ser upp till. Mycket för hans förmåga att Utföra saker och komma med analyser på vad han gjort.

Krank verkar förvisso ha lite dåligt med tålamod ibland, men jag gillar hans uppriktighet och tar den för äkta vara. Jag är själv inte så mycket för daltande, så jag kan se lite av mig själv i hans svar där han helt enkelt skriver vad jag inte orkar engagera mig i.

Och Han. Han är alltid rolig. En tönt, men en rolig tönt. :gremgrin: