Kul med nytt äventyr! Har blivit tipsad om ditt spel av stor norrlänning gone stockholmskis med band i skägget. Ser fram emot att få spela.GnomviD;n277773 said:Jag kommer som vanligt att sitta i Indierummet och spela/spelleda. Jag har som mål att hinna få klart ett nytt äventyr till Den yttersta domen i år. För att spela det haffar man mig i Indierummet. Om jag skriver det här blir det lite mer officiellt, så peppar jag mig själv.
Vi kanske har en plats på lördag förmiddag!Guran89;n277676 said:Om någon har en plats över till Kult på söndag 10-15 hakar jag gärna på! Insåg att jag ju faktiskt kommer ha tid att spela något i år, och då ligger Kult som första prio!
Gärna det! Hojta till när du vet!Khan;n277795 said:Vi kanske har en plats på lördag förmiddag!
Roligt att höra att du hört gott om spelet. Vi ses på Gothcon! Hälsa pitebon i fråga om du träffar honom snart!Liten;n277788 said:Kul med nytt äventyr! Har blivit tipsad om ditt spel av stor norrlänning gone stockholmskis med band i skägget. Ser fram emot att få spela.
Vi har en sista plats ledig i vårt Kultpass. PMa om ni är intresserade.Paal;n277678 said:Vi har nu följande platser lediga kvar.
Kult - Natt i Berlin - Fredag 16-21, 2 platser kvar.
Skicka ett PM om ni vill vara med.