Kolla med Henke. Tolkade det som att de kanske hade en plats till på första passet men kan blanda ihop saker.Lightshy;n275175 said:Jag saknar fortfarande nånstans att ta vägen på 1:a passet fredag. Om nån har en plats över så säg till.
I år tänkte jag försöka träffa lite forumiter.
Vi har troligtvis en plats till Mutant Elysium på fredag förmiddag!Nässe;n275281 said:Kolla med Henke. Tolkade det som att de kanske hade en plats till på första passet men kan blanda ihop saker.
Jag håller det lite öppet eftersom mutant inte riktigt är min grej.Henke;n275763 said:Vi har troligtvis en plats till Mutant Elysium på fredag förmiddag!
Kanske. Är öl gott?Dimfrost;n275329 said:På torsdagen ska jag hänga på puben och dricka öl. På fredagen ska jag spela magic och dricka öl. På lördagen vet jag inte riktigt ... någon som vill dricka öl?
God öl är gott. Jag tror att det kan finnas en quest som börjar i Gothcontrakten och har god öl som quest reward.Dante;n275849 said:Kanske. Är öl gott?
Är första passet på lördagen ett alternativ annars?Lightshy;n272336 said:Är det någon som är sugen på Oktoberlandet första passet på fredagen?
Jag skulle väldigt gärna hoppa in annars! Jag har en lucka och spelar helst Oktoberlandet.pappa;n275892 said:Är första passet på lördagen ett alternativ annars?
Jag är tyvärr bara på plats på fredagen.pappa;n275892 said:Är första passet på lördagen ett alternativ annars?