Cernunnos
Veteran
Om ngn från Stockholm inte ordnat resa än. Finns det en plats. Vi åker ca 12 från Skanstull. Vi åker tillbaka på söndag 13-14. Bilen kommer då att stanna Flen tågstationen, så vi får ta tåget där ifrån till Stockholm.
Ses på lorrnsberg då... sällskap till puben kanske?Jag påbörjar min resa om någon timme eller så. Bor på Lorensberg, ska till konventspuben och träffa folk och dela ut rollspelsdrakar (som är packade i ryggsäcken, viktigt, viktigt!). Sen på fredag ska jag spelleda poddarna i De övergivnas armé genom en omgång med Drakborgen som är rykande färsk! Sen ska jag väl på Fenix Awards-utdelningen och sen drälla till på lördag då jag ska spela Grymkäfts demonborg med @Robert Jonsson som spelledare.
För er som inte träffat mig förut så ser jag ut som på min profilbild, fast med vitare hår och skägg.Och ingen flytväst.
/Magnus
Då ses vi på Lorensberg!Jag påbörjar min resa om någon timme eller så. Bor på Lorensberg, ska till konventspuben och träffa folk och dela ut rollspelsdrakar (som är packade i ryggsäcken, viktigt, viktigt!). Sen på fredag ska jag spelleda poddarna i De övergivnas armé genom en omgång med Drakborgen som är rykande färsk! Sen ska jag väl på Fenix Awards-utdelningen och sen drälla till på lördag då jag ska spela Grymkäfts demonborg med @Robert Jonsson som spelledare.
För er som inte träffat mig förut så ser jag ut som på min profilbild, fast med vitare hår och skägg.Och ingen flytväst.
/Magnus
När är utdelningen. Vill man ju inte missa?och dela ut rollspelsdrakar
Vi är i Göteborg. Du bör ha på dig flytväst.För er som inte träffat mig förut så ser jag ut som på min profilbild, fast med vitare hår och skägg.Och ingen flytväst.
18 till 19 på fredag om jag förstår programmet rätt.När är utdelningen. Vill man ju inte missa?
Då är Fenix Awards men Rollspelsdraken delas ju ut på puben!18 till 19 på fredag om jag förstår programmet rätt.
Ah just ja jag tänkte på Fenix Awards.Då är Fenix Awards men Rollspelsdraken delas ju ut på puben!
Och när är det då? Tänkte att det var samtidigt som Fenix. (Ökar farten....)Ah just ja jag tänkte på Fenix Awards.
Sprang på @Magnus Seter nu. 20.00Och när är det då? Tänkte att det var samtidigt som Fenix. (Ökar farten....)