Nekromanti Gothcon-pub

Helmgast
Är det någon där ute som har nåt på gång? Det har nämligen jag, marcuslinder och Ezping Orm. Imorn ska vi försöka fixa lokal på Chalmers (i år ännu närmare Wvitfeldtska), men om nån har nåt annat planerat så borde vi se till att det inte blir två pubbar.

Engagemanget finns, nu ska vi bara kolla om lokalen är bokad av nån annan.

G

Guest

Guest
Re: Gothcon-pub [ANT]

Inget planerat av mig, men intresset är stort, mycket stort, vet en person till som är intresserad.

MrG

Swashbuckler
Re: Yay!

Klart du ska till GothCon!

Vilken kväll är puben tänkte förresten (men stor risk att jag kommer ha fullt upp med annat oavsett, men ändå nyfiken)

Ackerfors

Alas, your rapids!
Dagen innan

Så torsdagen den 13 april är väl en het gissning.

Och åker vi från Östergötland på torsdagen så kommer jag försöka närvara. Högintressant. :gremsmile: Var trevligt förra året och jag räknar med att det ska vara trevligt i år också.

Gott initiativ!

"(men stor risk att jag kommer ha fullt upp med annat oavsett, men ändå nyfiken)"

Det är klart att du inte har, och det är klart att du är. :gremtongue:

Johan K

Gammal & dryg
Trevligt initiativ !!

Mycket trevligt initativ !!
Hoppas att det finns någon lokal !

Ska iof kolla när jag kommer till Götet på torsdagen. Är jag där i dräglig tid & pubben drar igång i något sådär dräglig tid så finns del att channser att jag dyker upp !

Hunk

Hero
Mycket trevligt initiativ! Får se om jag kan komma loss efter att vi har öst in vårt lager på Hvitfeltdska, vilket främst beror på om vi kan låsa in dem någorlunda säkert.

EchonCique

Hero
Beror på när vi dimper ned i Götet. Vi lämnar Malmö runt 17 på eftermiddagen och skall plocka upp folk längs vägen och ha en urtråkig matrast på trekvart utanför Halmstad.

Men visst, skriv upp mig på gästlistan!

Foggmock

Myrmidon
Jag är fetpå!

Med reservation för att jag inte kommer ha en spänn att supa för med lite otur, ska försöka spara så mycket som möjligt av lönen till konventet dock :p

Rickard

Urverk speldesign
Re: Dagen innan

"Och åker vi från Östergötland på torsdagen..."
Klart vi ska. :gremsmile:

/Han med husbilen

Ackerfors

Alas, your rapids!
Long live, Han!

King of the caravan! Eller något. Trevligt hur som helst, då får ni gärna skriva upp mig på listan över folk som mer än gärna dyker upp på pub.

[edit] Hihi, det rimmade ju, såg jag nu. Jag håller på att mista förståndet... :gremsuck:

Helmgast
Lokalen bokad!

Jag fixar info, karta och sånt i helgen. För att ni alla ska räknas som mina kompisar så behövs föranmälan med personnnummer. Men det tar vi i helgen.

Skärtorsdagen blir det, dagen innan konventets början.

G

Guest

Guest
Re: Blire lika billig sprit som sist?[Ändrad]

Eftersom det är på Chalmers finns det två alternativ ja och billigare. :gremgrin:
Det som inte är säkert dock är om man får ha med eget och det hoppas jag då min ekonomi inte är lika kraftig som mitt lager sprit.

/Zorbeltuss som gärna spelar poker med samma regler som sist :gremlaugh:.

Ändring: Kanske lite tidigt uttalande men de som är på chalmers har nästan alltid chalmerspriser.

G

Guest

Guest
Re: Det beror på... [ANT]

Standard chalmerspriser
20kr öl
25kr cider och finöl

Johan K

Gammal & dryg
Re: Det beror på... [ANT]

Det vart ju inte helt dyrt nä... :gremgrin:
Man kanske skulle passa på att dyka upp di ! För det vore även trevligt att svinga ett glas öl med er åxå !