Nekromanti Gothcon-pub

marcuslinder

Veteran
Re: Dubbel anmälan

Som Avatarex skrev så är det inga problem med dubbelanmälningar; vi lägger alla anmälningar i ett excellark sista dagen och sorterar på personnummer för att få bort dubbletter (vi vill ändå ha det sorterat inför puben, fast på namn då såklart).

En fördel med webbanmälan är (förutom att vi får veta hur mycket öl ni tänker dricka :gremwink:) att andra rollspelare kan se vilka som kommer och länkar till era presentationssidor på rollspel.nu vilket kan ju kan vara lite kul.

Ulfgeir

Swashbuckler
Hur sent i förväg kan man anmälla sig? Och har konventet smygöppnat med sovsalar etc på torsdagskvällen`?

/Ulfgeir

MrG

Swashbuckler
Och har konventet smygöppnat med sovsalar etc på torsdagskvällen`?
Det brukar de ha och hoppas det annars blir det krångligt då en hel del anlöper på torsdagkvällen :gremwink:

marcuslinder

Veteran
Finns det en dator med skrivare och internet i närheten av Focus, vilket är rätt sannolikt skriver jag ut listan från webben vid omkirng 17.45 på torsdag. Annars blir det några timmar tidigare. I vilket fall så skriver jag ut på webbanmälan att den är stängd när jag skrivit ut gästlistan på papper. Så står det inget där så är det lungt. Kommer jag ihåg det slänger jag in ett inlägg här med. Vi vill ju att du ska kunna komma :gremwink:

Ulfgeir

Swashbuckler
Har ju inte bestämt än hur jag gör. Kan ju bli att jag istället är hemma och nyttjar torsdagen till att exempelvis försöka skriva färdigt något bridrag till skrivartävlingen.

/Ulfgeir

Johan K

Gammal & dryg
Snyft, snygt...

Well, måste tyvärr hoppa över puben...
Tågen kommer in lite väl sen + att man ska ta sig till syrrans lägenhnet åxå.. Så ni för ta några öl för mig åxå..
& gör bara inget som inte jag skulle göra nu hörrni !!! :gremgrin:

marcuslinder

Veteran
Fan va trevligt vi hade det!

Tack alla ni som kom! Och som Anthon uttryckte det: dagens ris till alla er som skrev upp er och inte kom.

Jag hoppas att alla ni som kom i alla fall hade lika trevligt som vi!

Ses imorgon vid åtta på samlingen! :gremsmile:

marcuslinder

Veteran
Re: Fan va trevligt vi hade det!

<center>Jag har lagt upp lite bilder från puben på min hemsida för er som vill kolla om ni fastnade på bild eller vad de andra på puben gjorde när ni var upptagna i baren! :gremsmile:

Adressen är http://filosofica.net/gallery, länken som slutar på Gothconpuben

För att se bilderna behöver man ett lösenord. Skicka ett PM till mig så skickar jag er lösenordet. Det är bara till för att begränsa så att inte samtliga med tillgång till Internet ska kunna hitta alla ibland lite pinsamma bilder på fulla rollspelare! *ler*

Jag bifogar en teaser på två glada forumiter :gremsmile:

</center>