Nekromanti [Gothcon] Samåkning till Gothcon

Möller

Hubert Hortlax
Vicotnik said:
Någon gång mellan 8:15 - 8:30 räknar jag med att plocka upp de forumiter som bort centralt för att där efter åka förbi mig hämta min pakning (Haninge) för att sedan ta mig ner till Nynäshamn och sedan vårsta och där efter hudding för att sedan köra mot Göteborg.
Lu-kaazh bor i Tullinge. Och det kan vara smartare att ta honom efter krank (och köra över Handen-Huddinge) för att ta Vårsta sist. Men det är jag långtifrån säker på.

Vicotnik

Den onde
Staff member
Möller said:
Vicotnik said:
Någon gång mellan 8:15 - 8:30 räknar jag med att plocka upp de forumiter som bort centralt för att där efter åka förbi mig hämta min pakning (Haninge) för att sedan ta mig ner till Nynäshamn och sedan vårsta och där efter hudding för att sedan köra mot Göteborg.
Lu-kaazh bor i Tullinge. Och det kan vara smartare att ta honom efter krank (och köra över Handen-Huddinge) för att ta Vårsta sist. Men det är jag långtifrån säker på.
Tullinge, huddingen skit samma jag vet var han bor och åker man från nynäshamn så passerar man vårsta på vägen till huddinge/tumba är av plockar jag lukas sist som det ser ut nu.

Rickard

Urverk speldesign
Jag hakar gärna på, om det finns plats i bilen. Det är typ ingen omväg för att svänga av i Norrköping och hämta upp mig.

/Han som undrar hur mycket packning man får ha med sig

Möller

Hubert Hortlax
Han said:
Det ska inte vara något problem - som det är nu är bilen inte fullsatt.

Vicotnik

Den onde
Staff member
Han said:
Jag hakar gärna på, om det finns plats i bilen. Det är typ ingen omväg för att svänga av i Norrköping och hämta upp mig.

Det finns som sagt plats i bilen och det är inga problem att plocka upp dig på vägen. Vi kommer att ha gott om plats i bilen för packning (kommer köra en Ford Transit kombi ner).

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Vicotnik said:
Vi kommer att ha gott om plats i bilen för packning (kommer köra en Ford Transit kombi ner).
Bra. Jag behöver skicka med er två diplom.

Men ... jag blev förvirrad efter att ha läst tråden om vem som plockar upp vem var och när och varför.

Så, någon måste berätta för mig var jag ska vara 08.30 imorgon för att överlämna diplomen till valfri forumit som ska åka med bilen till Gothcon.

Valfri plats i centrala Stockholm. Och jag vill bara ha ett enda alternativ.

/Magnus

G

Guest

Guest
Är Hornstull centralt nog? Där kan du lämna det. Ikväll eller imorgon. :gremsmile:

Vicotnik

Den onde
Staff member
Har du möjlighet att möta mig vid centralen strax innan 8:00? Jag kommer nämligen in med tåget som anländer runt 7:56 vid centralen.

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Stövelkatten said:
Är Hornstull centralt nog? Där kan du lämna det. Ikväll eller imorgon. :gremsmile:
Det där var 2 alternativ. Jag behöver precisa instruktioner.

EDIT: Jag går på Vicotniks tredje alternativ.

/M

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Vicotnik said:
Har du möjlighet att möta mig vid centralen strax innan 8:00? Jag kommer nämligen in med tåget som anländer runt 7:56 vid centralen.
Okej, jag tar det tredje alternativet. Men jag behöver lite mer info.

Vilket tåg?

/M

Vicotnik

Den onde
Staff member
Magnus Seter said:
Vicotnik said:
Okej, jag tar det tredje alternativet. Men jag behöver lite mer info.

Vilket tåg?

/M
Möt mig utan Burger King vid pendeltågen. Jag pm:ar dig mitt mobilnummer.