Spela med mig nästa år också! Jag måste spelleda DYD fler gånger och gör det gärna på Gothcon!
Lätt vi ska!

Spela med mig nästa år också! Jag måste spelleda DYD fler gånger och gör det gärna på Gothcon!
Men det är ju då som du borde sökt upp mig, det finns spelledarlöst rollspel ocksåJohan K said:Det enda som var synd där var att vi skulle lirat lite rollspel på lördagen, tyvärr så fanns det inga SL.. =(
Påsklovet börjar inte förrän den här veckan i Göteborg, så det var fortfarande elever kvar på skolan (och i matsalen) fram till klockan 3 på eftermiddagen på torsdagen. Tidigare år har påsklovet varit samma vecka som skärtorsdagen, och då har vi kunnat komma in och börja bygga mycket tidigare.Johan K said:Kom upp på torsdagen & reggade mig p´å konventet, av någon anledning så var de sena på att öppna.
kosta said:Jag delar gärna med mig av scenariot till dig - om du vill - bara för att visa att det iaf plotmässigt inte är menat att bli om ni fick uppleva det. Tex så är alla ledtrådar som krävs för att gå vidare gratis - a la ToC.
Men det är ju då som du borde sökt upp mig, det finns spelledarlöst rollspel ock
Zimith said:Jag spelade Skuggstaten (Leviathan) med Krank, Mazooga (IRL Mats?) och en till jag missat namnet på, tyvärr.
wilper said:Vill du säga något ord om vad Oldtimer höll på med på GC? Det var ju ett tag sedan han var på forumet.
Nässe said:Puh... Kollapsar framför datorn hemma i lägenheten i Malmö, och ska försöka göra någon slags rimlig beskrivning av konventet, och för att slippa upprepningar så kör jag kärnan i det hela på en gång: Åh jävlar i min lilla låda vilket snor-roligt fett jävla göttande till påskhelg det varit!!!!!!
Underbara forumiter!!!
Älskade underbara rollpersoner!!!
Fantastiska spelpass!!!!
Grymma berättelser!!!
15 koppar kaffe, minst!!!!
Så, okej, sans och vett.
Jag och brossan (Cazzler) kom till Göteborg på torsdag kväll, och stack direkt till gothcon-puben. Väl där spelade vi Citadels med Recca, Dimfrost och Gurgeh. Mycket kul, och skönt för oss som kände oss lite bortkomna bland alla gamla rävar. Skön start!!
Det var så lite så. Frun tackar. Hon har ätit bröd så det står härliga till.gizmo said:Jag kunde spela i lånad rollspel.nu t-shirt men grönt hobbit skrift - tack, Organ!