Nekromanti Gothconpubens anmälan öppnad!

Johan K

Gammal & dryg
En fråga här, är anmälan binande ?
är icke säker på att kjag hinenr dyka upp på torsdagen. Men tänkte ta et osäkra före det osäkra & anmäla sig i preventivt syfte.

Helmgast
Vi kommer inte bestraffa någon om dom inte dyker upp, det är snarare så att vi vill ha lite koll på hur många vi blir. Ökas det på från tidigare år borde vi beställa in mer mat, öl och dessutom lokalen bredvid.

Om du kommer på att du inte kan eller vill så är det ju bara att maila bort sin anmälan.

Men såklart hoppas och vill vi att du kommer! Väl mött!

Ezping Orm

Hero
Re: Dryckesönskemål

Det blir det med största sannolikhet. Är det något speciellt som du önskar? Förövrigt får man gärna skriva in sina önskemål i den här tråden.

//Jonatan, shagulit

Johan K

Gammal & dryg
Ok, ok !
Bra då vet jag. Dock så hopaps jag VERKLIGEN at jag kan komma. Beror lite på när jag komemr loss ifrån kobbet på torsdagen & när tågen går upp till Gbg.

Bara det finns öl så är jag nöjd, allt annat är bara tilltugg. Hur blir det med musik ?

VildKatt

Warrior

Päroncider! Och mandaric chilli Xider. Cider i mängder helt enkelt. Lite vitt vin kanske? Åkessons fungerar fint. :gremlaugh:

Kräsen? Jag, inte då, bara jag slipper undan ö och whiskey. :gremelak:

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Ramlösa... [ANT]

...med smak av kaktus, skogshallon eller granatäpple kanske? :gremcrazy:

Dimfrost

Special Circumstances

Xider är gott i allmänhet faktiskt.

(Man måste ju fylla 6000 xp med något meningsfullt inlägg, tänkte jag, så...) :gremcrazy:

/Dimfrost

Helmgast
Re: Ramlösa... [ANT]

Om vi hittar dessa smaker i närheten så ska det nog kunna ordnas. Dock kommer det garanterat finnas loka citron, loka smultron och loka hallon.

Helmgast
Önska musik ni bara!

Vi är upplysta musikdespoter som lyssnar på era önskemål utan att lämna ifrån oss makten.

Helmgast

Cider är ju bara att önska, eftersom det finns på flaska och därmed öppet köp i händelse av att allt inte dricks upp. Vin är ju lite lurigare eftersom det antagligen blir så att nån i gänget måste köpa upp en halvfull bag-in-box. Önska hursomhelst cider hej vilt så lämnar vi in en order till systemet en vecka innan eller så.

Man Mountainman

Storsvagåret

Ah, är det här vinkön börjar? Ja, då får jag ställa mig här också. Jag skulle föredra rött framför vitt, men om majoriteten säger vitt så sällar jag mig väl.

/Kalle

VildKatt

Warrior

I så fall önskar jag mig Xider - Mandarin Chilli, därefter Päroncider. Går det bra med pet-falskor också så tar jag gärna Grevens Åäron och Björnbär.
I övrigt kan en bag-in box vitt vin verka fungera. Om inte annat så räcker det med tre intressenter på det för att jag kan vara säker på att den töms. :gremgrin:

Svarte Faraonen

ром и смерть

Förse mig bara med ett hyfsat sortiment av ale och ordna möjligheten att dricka den i glas, så blir jag glad.

Gurgeh

The Player of Games
Staff member

Jag gillar whisky (utom Jack Daniels som smakar som smågodis utrört i diskvatten). Jag dricker det mesta, men om jag får önska mig något och ska hålla mig till en billig blend föredrar jag Teacher's.

/tobias