Nekromanti Gothconpubens anmälan öppnad!

Foggmock

Myrmidon
Re: Dryckesönskemål

Hobgoblin, Spitfire och någon mörk ale (Samuel Adams Boston Ale är finfin) i ölväg så är jag nöjd.

Dimfrost

Special Circumstances

Om det inte har framgått tar jag alltså gärna Xider, valfri smak (jag är inte så kräsen som katten, men så dricker jag å andra sidan inte lika mycket heller :gremgrin:).

/Dimfrost

Fludd

Veteran
Det skulle ju sitta fint med lite finöl. Gärna god bitter, typ Bedarö. Lite dyrare, men det smakar ju så gött! :gremlaugh:
Sen vore det ju smaskigt med lite god sprit. Snaps, shots eller dylikt. Dessutom går ju alltid lite fin-whisky ner. Fullt ös!!

Fludd

Veteran
Är det jag som är fullständigt galen eller har fler problem med att komma in på anmälningssidan?

Det kanske bara kan vara inne en åt gången, hehe?

Namnskyltar ??

Namnskyltar borde vi ha där våra användarnamn här på forumet står tillsammans med vårt riktiga namn!?

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Riktiga namn?

Känner folk ditt sanna namn så får de makt över dig!

Ymir

Liten kantbaron
Re: Namnskyltar ??

Nej, grejen är ju att man ska känna igen alla redan. Är man en sån som folk -inte- känner igen är man ett mobboffer, helt enkelt. :gremsmirk:

- Ymir, tells it like it is

Foggmock

Myrmidon
Jag hade också strul ett tag (annars hade jag varit bland de första anmälda.). Testa att gå in på en annan dator eller med en annan browser.

Big Marco

Läskig

Betyder det att jag skall låtsas att jag inte vet vem du är för att mobba dig?

Foggmock

Myrmidon

Äh, Ola får man mobba ändå. Han kommer väl vara fullast som vanligt... :gremelak:

walium

Ganska töntig, faktiskt

Så länge det finns alternativ till öl så är jag en klad hest. Den här gången ska jag även försöka våga prata med lite nya ansikten. Om jag skulle misslyckas med detta så får ni gärna hjälpa mig på traven. Jag är inte bara en klad hest utan även en blüg/fegg hest.

Flurtis

Hero
När vi ändå är igång....

Jag skulle vilja ha en sån där tunna med en långs slang och en stor tratt till. Du vet en sån där manick som man kan binda fast folk vid och trycka in slangen i munnen på. Helst uppfylld med någon slaskig amrikansk öl som budweisser eller liknande. Sen ska det vara spikar runt tunnan, massor av spikar. Och kedjor, Och spanking redskap, många spanking redskap. En stripp pole bredvid skulle vara bra också, med typ Kate Beckinsale inhyrd som strippa. Så kan hon hälla rödvin på alla vinfanatiker och lapdansa Arvidos. Därefter så vill jag att vi hyr in Hulk Hogan som stand up komiker och Michael J. Fox som dörrvakt. Didi Örnstedt som granne hade ju också varit trevligt (Nej, HU nu har dom där rollspelarna fest nu igen). Björn Sjöstedt kan vara den lömske partypoopern.

:gremgrin:

//Flurtis, ser fram emot GothCon puben

Johan K

Gammal & dryg

Men, det skulle ju förta det roliga att gissa runt vilken forumit som är vem jih.. :gremgrin:
Dock så är tanken din god, men det känn som man har koll på vem som är vem.. På de flesta här iaf.. :gremtongue:

Anders Åstrand

Swordsman

Det låter som en bra idé som man är ett gäng tråkmånsar som sitter i varsitt hörn och sneglar på varandra.

Är man inte ett gäng tråkmånsar så kan man, hör och häpna, prata med varandra för att få reda på vem som är vem.

Vid närmare eftertanke är ju det här i och för sig ett forum för nördar, så folk kanske inte är tillräckligt socialt anpassade för att lista ut att man kan prata med människor man inte känner. Så en helt dålig idé kanske det inte är. :gremlaugh:

Så en helt dålig idé kanske det inte är.
Jag kommer aldrig med dåliga idéer så det är klart.

Det kändes mest som en kul grej men eftersom alla hitills varit anti till förslaget så är det väl bara jag som kommer bära skylt, dock ingen namnskylt.

Svarte Faraonen

ром и смерть
Kostymutmaningen

Jag kan redan förvarna om att jag inte kommer påbörja kostymutmaningen förrän på fredag. Detta då jag kommer befinna mig på en tillställning med annan klädkod innan puben, så jag hinner inte byta om. Men konventet börjar ju ändå inte riktigt förrän på fredag...

Johan K

Gammal & dryg

Är som sagt lite osäkert om jag fortfarande kan komma dit..
Dock så om jag kommer så vöre mörk öl överlag ämlans gott att intaga. Beamish & Guinness är 2 favvoriter..