Hmm... men nu befinner jag mig i en svår situation. Jag trodde inte på det som stod i notisen, men jag trodde på dateringen. Så... blev jag lurad eller inte?
Listan är sammanställd enbart efter trådskaparna, jag var trött när jag satte ihop listan.
Givetvis kommer ju alla som står med på listan att få möjlighet till torta på forumträffen i Umeå (eller framtida forumträffar) (precis som alla andra).
Sedan kan det ju vara så att vi inte kommer på något lämpligt pris, men för att inte diskriminera någon eller favorisera någon kommer alla få ta del av priset.
Samma för mig, jag tycker faktiskt att Arvidos är en bohem, men det är inget fel med det (ni som inte tycker det har antagligen inte träffat honom heller).
/Seinet - Tycker att alla borde skriva ut mitt recept på ostkaka
jaha detta var ju en sak man missa pga att jag går in på de forum jag vill komma in på via kontrillpanelen nummera, vad tråkigt... skulle velat läst det igår och blibit lurad... synd, ni får skylla er själva att ni vil spara på server kraft
Det går ännu att titta på redaktörsforumet, bara så att du (Netfeed) vet
men nu skall vi väl inte ta i så där, det är ju inte redaktörsforumet, aight?
så det är ju ingen idé att titta på det eller hur? eller, jag kanske skall leta upp receptet på ostkaka...
//Netfeed, som skrev sitt första meddelande i NationStates idag
Men plocka själv bort admins och moderatorer från toplistan då...
Förresten så kommer en del vanliga användare få möjlighet att skriva i "privata" forum när vi fått ordning på våra PBF-forum (play by forum). Det gäller bara att få tummen ur så kan vi introducera det.
/Seinet Wintermute - Skall hjälpa syrran med en datorgrej snart
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.