Styrman
Veteran
- Joined
- 22 Dec 2016
- Messages
- 184
Om du vill bygga upp utvecklingen trotts att de inte återvänder till klippan så föreslår jag neutrala möten som ger rykten. Beroende på gruppen kan dessa se olika ut. För järnsvurna kan det vara paktmedlemmar de stöter på i skogen. En grupp missionärer som kommer från pilgrimslägret med nyheter. Ett jaktlag eller jägarkorrister. Kanske smyger gruppen på ett läger med templarer och tjuvlyssnar.
mina spelare såg ingen anledning att återvända till klippan alls mellan varven utan stannade vid segerhöken, valvbron och svartalfsbyn i sökandet efter information och proviant.
de blev även förrådda av Bartho efter Faraha moron (uförsta stoppet) då han insåg att spelarna inte skulle generera pengar utan gjorde allt av ideologiska skäl. Han dök åter upp när de närmade sig jordsåret för att i ett bakhåll med hjälp av Klyve sno åt sig de sista ledtrådarna för att själv träda in i klippan. Slutade med att han förlorade huvudet.
mina spelare såg ingen anledning att återvända till klippan alls mellan varven utan stannade vid segerhöken, valvbron och svartalfsbyn i sökandet efter information och proviant.
de blev även förrådda av Bartho efter Faraha moron (uförsta stoppet) då han insåg att spelarna inte skulle generera pengar utan gjorde allt av ideologiska skäl. Han dök åter upp när de närmade sig jordsåret för att i ett bakhåll med hjälp av Klyve sno åt sig de sista ledtrådarna för att själv träda in i klippan. Slutade med att han förlorade huvudet.