Eller snarare:-Jag skulle vilja förbanna min ex-make och hans efterkommande till sju generationer...
-Skriv på här.
...hmm. Det låter som att du borde se Nattens Väktare. Den börjar typ sådär.-Jag skulle vilja förbanna min ex-make och hans efterkommande till sju generationer...
-Skriv på här.
Om jag hade arbetat som porrhäxa och kastat förbannelser per telefon hade jag använt BRP-systemet, vilket hade det gjort självklart att det är den som lägger förbannelsen som ska lyckas med sitt färdighetsslag, och inte, som hade varit fallet med D20-systemet, offret som ska klara en save.Vi tar inget ansvar för offrets lyckade motståndsslag!
PSY mot PSY. Jag är ganska säker på att porrhäxeförbannelser inte är Fysisk manifestation.Om jag hade arbetat som porrhäxa och kastat förbannelser per telefon hade jag använt BRP-systemet, vilket hade det gjort självklart att det är den som lägger förbannelsen som ska lyckas med sitt färdighetsslag, och inte, som hade varit fallet med D20-systemet, offret som ska klara en save.
...Fast så mkt mer skrämmande om den vore en fysik manifestation...PSY mot PSY. Jag är ganska säker på att porrhäxeförbannelser inte är Fysisk manifestation.
Erik
Ska PSY-ökningen vid lyckat motståndsslag räknas som skattepliktig löneförmån?PSY mot PSY. Jag är ganska säker på att porrhäxeförbannelser inte är Fysisk manifestation.